sobota 26. dubna 2014

Gallery update 29.9: New photo from Chanel MétiersD'Art 2013/2014 photoshoot

Ahoj lidi, jak se máte? Já se mám fajn... dnešek byl... fajn. Vlastně byl docela dobrej, fakt vzrušující v jednu chvíli, kdy jsem potkala kapelu Rybičky 48... Jo, nekecám, fakt jsem je potkala na benzinový pumpě na cestě do Plzně za příbuznejma :D Hej, docela vtipné no :D Jako nešla jsem k nim a doteď si to vyčítám, ale bylo mi to hrozně blbý, jak jsem je tam viděla se cpát tim kuřetem z KFC :D :D :D Ale byli to oni, kdo by nevěřil, může kouknout na tuhle fotku :D sice jen dodávka, ale poměrně dostačující důkaz :D Fotit je mi bylo ještě blbější, protože jeden z nich na mě furt koukal a úplně věděl, že jsem je poznala, jsem si jistá :D No nevadí, to už je teď jedno. Pak jsme byli na té návštěvě a na Vojtěšské pouti, no ale před cestou domů mě hrozně rozbolela záda a hlava a myslela jsem, že ani nedojedu, hrabalo mi z toho a fakt jsem myslela, že asi zcvoknu. Navíc jsem šlápla do žvejkačky a ta vůbec nejde sundat, jak kdyby byla přimrašená na tý botě, je to jak šutr. Musím s tím zítra něco udělat :D Takže v závěru se z toho super dne vyklubal spíš... míň super den... ale už je mi fajn, je to fajn, všechno je fajn, což většinou není, když to někdo říká, ale já to tak myslím :D Sherlock mi večer zvednul náladu zase jednou a já se i dokopala k tomu se dokopat k tomuhle článku... Mám pro vás novou fotku nafocenou do photoshootu pro Chanel k propagaci jejich nové kovbojsko-indiánské a dosti ujeté kolekce, které je Kristen tváří. No musím ale říct, že sice se mi nelíbí to oblečení pro tuhle kolekci navržené, ale tahle fotka se mi líbí nehorázně, Kristen to tam hrozně sekne a ty fotky mají zkrátka něco do sebe, jsou takové charismatické, aspoň mi to tak přijde, mají něco v sobě. Teda kromě Kristen :D asi je to tou Kristen... :D těžko říct :D Každopádně je super a doufám, že se brzy objeví další :)
* * * * * * * *
Hi guys, how are you? I am fine... today was... just... fine. Actually, it was pretty good, because I've met Rybičky 48... I did not talk to them, but I met them and that was kind of exciting... then we visited our family, my mom's brother and it was great, I missed them all. But my back started to hurt a lot and I thought... that I will die, that I can't stand that, it makes me crazy a bit. Anyway, I am home and I am fine... so it's fine. Everything is fine. When people say this, nothing is usually fine, but I mean it :D Well, I have for you new amazing photo in high quality from the photoshoot for Chanel MétiersD'Art... and I love it, totally, this one is great, I totally love it, I fell in love.

imagebam.com

11 komentářů:

  1. Ještě se mi nestalo abych takhle jen tak někde narazila na nějakého řeského interpreta nebo herce. Takže máš teda štěstí :3 Každopádně bych na ně taky čuměla, ale to se asi očekává. Žvejkačky na podrážce jsou naprosté zlo!
    A fotka Kristen je naprosto úchvatná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsi je vyfotit a nebo jít za nima a vyfotit se s nima! .. Ale dobře já bych asi taky váhala a nakonec tam nešla, protože jsem posera .. A žvýkačka na botě musí být určitě moc příjemná no D.. Už mlčim a teď k té fotce.. Je dokonalá :3.. Přiznávám, že na první pohled se mi moc ty fotky nelíbily, ale teď jak se jich objevuje víc, tak se mi začínají líbit :)

    OdpovědětVymazat
  3. S tim fine máš pravdu nikdy to tak vlastně neni Ale doufám, že tvoje záda už jsou v pohodě. :) Nesnášim když mě bolí záda, si přijdu jak důchodce
    Mě se to oblečení hrozně líbí <3 Sice bych si h na sebe nevzala, ale je to hroně super!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je bezva, že jsi je potkala. Já bych za něma ale taky nešla takže tě úplně chápu Taky se mi to takhle párkrát stalo a vždycky mi to bylo blbý Ještě jak na tebe koukaj, tak nějak vražedně. Vždycky si říkám jestlí ví, že se na ně/ni/něj dívám Jinak ta fotka je prostě překrásná ikdyž tam Kristen nejde moc vidět. Oblečení se mi teda taky moc nelíbí ale na Kristen bude vypadat všechno dobře Doufám, že se objeví další fotky protože bych ráda viděla i nějakou jinou, abych si na tu kolekci mohla udělat názor :)

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že jsi k nim nakonec nešla, ale i já bych se asi neodvážila cha, ale dodávku mají krásnou kluci A ta fotka je dokonalá! teda ne to oblečení se mi nelíbí, ale ten nápad a Kristen vyniknou její dokonalé oči :3

    OdpovědětVymazat
  6. Ten pocit, keď stretneš niekoho slávného je úžasný :) Akurát prekonať ten strach, však ? Je fajn, že máš na pamiatku fotku, určite to musel byť skvelý zážitok  ich takto len tak na pumpe stretnúť Snáď bolo v Plzni krásne :)
    Fajn, je to fajn Moje obľúbené slovo, akurát ho používam v tom feťáckom význame Alebo skôr huličskom Mrzí ma, ak ti bolo 'fine' v tom zlom slova zmysle... Na weheartit nájde človek kopu 'fine' textov nalepených na depresívne fotky. Myslím, že u nás by to bolo 'Nič mi nie je'... Každopádne...
    Mne sa táto fotka páči, narozdiel od ostatných z celej tejto podivnej kampane... Dúfala som, že dajú na Kristen, niečo, čo sa k nej skutočne hodí ... Nevadí, no. Možno výjdu ešte nejaké skvelé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, ty jsi byla u nás v Plzni, Angie?! Doufám, že se ti tu líbilo, v sobotu bylo celkem hezky Jinak se ani nedivím, žes kluky potkala, hráli nám tu v sobotu na Majálesu, tak byli asi stejně na cestě jako ty
    Jinak musím říct, že se mi tahle fotka překvapivě líbí, okamžitě mi připomněla Kristenin shoot pro Flaunt, kde měla podobnou fotku No, jsem zvědavá, co nám ještě ukážou, to oblečení mi pořád nevoní, ale je to prostě kampaň, tak si ho musím odmyslet A jo, znělo to perverzně i mně, když jsem to napsala...

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: PS: Všimla sis že máš 15 000 návštěv? :) To je pěkný dáreček, ne?? Schválně jestli toho někdy docílím i já na svém blogu

    OdpovědětVymazat