středa 2. dubna 2014

AmeUl News: Topher Grace joined the cast!!!

No do pytle! Já jsem tak nadšená!! Bože!! Můj bože! Topher Grace se přidal k obsazení American Ultra! Můj bože, já jsem z toho tak nadšená, neskutečně moc, miluju ho! Miluju ho, prostě ho miluju, naprosto. Myslím to vážně, zbožňuju ho, je skvělej, neumím ani slovy vyjádřit, jak hrozně moc jsem nadšená, že dostal roli zrovna on! Je to skvělý, boží, naprosto úžasný :) Asi ten článek nedopíšu, furt mě něco rozptyluje :D Scénárista filmu Max Landis o tom napsal na twitter 2 statusy. V jednom nám oznamuje, že si Topher zahraje postavu jménem Adrian Yates a že je to jeho nejoblíbenější záporák, jakého kdy napsal a že ho jeho výkon při konkurzu vážně dostal. V druhém tweetu potom doslova píše... no dobře, ne možná doslova, protože to neumím přeložit doslova :D Záporák v American Ultra je v podstatě jako by byl Richard III. mladý ctižádostivý agent CIA. Ptal jsem se: Topher Grace? A když se ukázal, tak bylo jasný, že TOPHER GRACE. (Něco v tom smyslu no :D) Prostě si vůbec nebyl jistý, ale jakmile se Topher ukázal, tak mu bylo jasný, že ho musí hrát on :D Za což jsem ráda :D Pro ty z vás, kteří ho neznají, tak hrál například ve Spider-Manovi 3 Eddieho Brocka ;) Ty jo, tahle zpráva mi opravdu zlepšila náladu tak o 200% :D
* * * * * * * *
Holy cow, I am soooooo excited. Oh my god!! Oh my GOD! Topher Grace joined the cast, oh my god, I am soooo so so so so happy about it!! God, I love that guy, I really really truly LOVE that guy. Like seriously, I love him, I can't even express how excited I am about the information, that he joined the cast of American Ultra. So cool, so cool, I am so happy about it. Max Landis, the writer of the movie, wrote it on his official twitter account. His character is supposed to be a villain and I can really imagine that and I am so glad he was cast, I love him. The name of his character is Adrian Yates and I can't wait to see Topher in American Ultra. It really made my day waaay better. You can know him for example from Spider Man 3.


9 komentářů:

  1. To je skvělý zpráva! :)Uplně tě chápu, já ho taky zbožňuju. Už ze Zlaté sedmdesáté kterou znám už pár let :))

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý! závidim Jako hele, to znám.. Nevadí Užij si to, je to dobře :)) Koho že tam hraje? jojo to je přesně ono, jak slizou Joffrey se zasnoubil s tou druhou.. Sansa je naivní Jo a jak byla ta bitva s slizou se šel schovat k mamince a nechal tam mího skřeta.. chudáka.. Já doufám že už to brzo dokoukám! A žádné spoilery hlavně! Jo Tyrion se jmenuje! Já si to nemůžu zapamatovat, takže mu pořád řikám skřet, což zní jako bych ho neměla ráda, přitom taky je to moje nejoblíbenější postava A ještě mám ráda tu blondýnu, já myslela do včerejška, že se jemnuje Khaleesi, ale bylo mi řečeno, že prý to je jen její titul A jméno si nepamatuju za živýho boha Matka draků prostě
    Jo v pohodě :)
    Já jak kdy, a jak u čeho a podle nálady, ale ono to bude překvapující pro mě asi kvůli tomu, že jsme to neviděla tak mě ani nenapadlo, že by tam mohly být i smutné scény Nebo tak já nevim, tam se hlavně bojuje ne?

    OdpovědětVymazat
  3. Si připadám jako idiot, ale já toho herce neznám Nicméne je super, že  tam bude hrát taky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jako já to vůbec neurážim nebo nepodceňuju, to by mě půlka kamarádů povraždila Ale chci si to taky přečíst. :)
    Jojo myslim že vim kterej to je.
    Joo, no ona ma ob jmena uplně divný Jojo, teď jsem ti o té Margarey chtěla napsat, jaké z ní mám pocity, (nic mi neřikej!) mě přijde hrozně milá, a hodná, jak třeba šla za těma sirotkama a tak, ale bojim se od ní nějakého mega podrazu Když si má brát Joffreyho a to je takový hajzl Ale jako nevim, přišla mi celou dobu hrozná a tedkon mi přijde hodná, ale už vidim jak bůhví co provede.

    OdpovědětVymazat
  5. No mě právě vždycky jako třeba z fotek, stillsek nebo tak připadala zlá i pohlede Ale tak proto mě to překvapilo. Jo to je mi jansý, hlavně taky její otec nebo kdo chce aby byla královna Přečtu co nejdřív. :) Nevim jestli už jsi četla ten email, ale psala jsem že jsem začala na Západní frontě klid a už to tedkon mam skoro dočtené :)
    Jinak ještě poslední věc, přijde ti taky že Emilia Clarke vypadá skoro na každé fotce jinak? Prostě mě to tak přijde, pokaždý tak jako jinak no, navíc v seriálu ještě s blond vlasy uplně jinak Jsem si ani nebyla jistá jestli je to ona
    no nevadí, už jdu spát dobrou :)

    OdpovědětVymazat
  6. no tak to je pecka, radost hledět na takového chlapce ♥, je ňuňový, a tvé nadšení mě úplně rozesmálo , tak nás hlavně informuj, jak se to bude dále vyvíjet

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo :) No taky ymslim, že by se neměly vynechávat, mě se moc líbí. :) Už mi chybí jen pár stránek :)
    Jako taky mi tak přijde, ale zatim dobrý tak uvidim
    No já právě než jsem začala na to koukat tak jsme jen věděla, že tam hraje Emilie a Natalie, ale ani jsme nevěděla koho a právě jsem přemýšlela koho tam jako hraje Emilia a napadlo mě že Dany, tak pak jsem koukla na google jak "Emilie Clarke game of thrones" a našlo mi to jí Ale absolutně jinak vypadá

    OdpovědětVymazat
  8. Nehrál třeba i v Na sv. Valentýna toho přítele Anne Hathaway?

    OdpovědětVymazat
  9. Milášššku, jsem definitivně zpět!! :-*

    OdpovědětVymazat