středa 9. dubna 2014

The power of Kristen Stewart's fans.


Dneska má Kristen narozeniny, jak jsem již avizovala a právě proto bych ráda zveřejnila tenhle článek, který jsem teda chtěla původně napsat už mnohem dřív, ale pak jsem na něj zapomněla :D Je to takové částečně zamyšlení a částečně oznámení něčeho naprosto úžasného. Fanoušci Kristen jsou totiž úžasní. Dokáží se spojit a vytvořit něco neuvěřitelného. A můžete k tomu napomoct i vy, ačkoliv tedy třeba pro mě je velmi komplikované posílat peníze do zahraničí... ale fanoušci Kristen se rozhodli, že jako narozeninový dárek k jejím 24. narozeninám přispějí na fond na podporu výzkumu léčby Alzheimerovy choroby, na který upozornila autorka knihy Still Alice - Lisa Genova.

Momentálně jsou fanoušci Kristen na částce 21 697 dolarů, což je v přepočtu s dnešním kurzem 431 054 Kč!
Je naprosto neuvěřitelné, čeho všeho jsou fanoušci Kristen schopní.
A pak, že jsme magoři, cvoci a idioti. Pche, to tak! Je to vážně úžasné a myslím, že tohle je pro Kristen krásným dárkem, to, že se její fanoušci sjednotili, aby mohli přispět na dobrou věc, jakou je tenhle fond. Jsem z toho nadšená a dojatá zároveň, jen mě mrzí, že momentálně nemám peníze na to, abych se sama zapojila, ale jestli bude ještě příležitost, tak se rozhodně přidám. Je to vážně skvělé. Podle informací byla většina příspěvků kolem 50 dolarů nebo míň, což svědčí o tom, že se na tom musela podílet strašná spousta lidí a já každému jednomu z těch lidí tleskám a klaním se :)


10 komentářů:

  1. Já na to práívě přišla dneska u Ajjinky, když koukám že Kristen má dneska taky je to super, že mají v jeden den. :) Já tu u toho článku málem brečim <3 Je vážně úžasný co pro Kristen udělají a myslim, že ona musí být dojatá milionkrát víc!! Je to ten nejlepší dárek, alspoň pro mě by byl. :) taky si myslím, že fanoušci kristen jsou úžasný a skělý lidi, už jen to že ty a Ajjinka odmítáte přidáva kvůli ní candids fotky něco znamená, jste totiž jediné blogy, které takhle to mají ( alspoň co znám) a obě o Kristen. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ale blbá! Ještě o půlnoci jsem si říkala, páni zítra je 9.4. to slaví narozeniny moje milovaná Kristen a pak si na to vzpomenu až když jdu k tobě na blog teď... No chápeš to??
    No každopádně posílám Kristen přáníčko ... snad ho její telepatie zachytí, když ho posílám telepaticky.. Brouček náš.. už je jí 24 let... to je úžasný <3 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je vážně naprosto skvělé! Snad se o tom Kristen dozví :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ok, nebudu zapírat, že mi s trochou příkladů pomohla kamarádka Ale jen pomohla, kromě jednoho Takže celkem dobrý no :)Ale to je taky dobrý! Určitě by jí to udělalo radost! Já teď dobehla, tyjo.. Jsem celkem rýáda, že jsem vydržela běžet tak 20 minut svým tempem a v pohodě. :) Taky jsem jí poznala díky stmívání, předtim jsem jí teda neznala vůbec a díky stmívání jsme poznala i Dakotu! Sice jsem jí jakoby znala, že jsem jí někdy viděla, ale jak jsem viděla nejdřív jen filmy kde byla malá tak jsme si jí neuvědomovala Až pak od Stmívání

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, vůbec jsem netušila, že něco takového funguje, moc hezký nápad. :)
    Všechno nejlepší, Kristen! :)

    OdpovědětVymazat
  6. No doprdele Pardon Teď jsem dokoukala 3x9 S těma 9 dílama jsi měla pravdu do hááje!! sakra :/ blbej díl.

    OdpovědětVymazat
  7. Co má s tím Kristen společného? Still Alice jistěže :) Vše nej!!Taky nemám peníze na sebe, takže se zdržuji, ale je hezké že na tom pracují :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jako já nebrečela Ale prostě jsem na to koukala a vůbec jsem tomu nemohla uvěřit Ale teď jsem dokoukala ten 10 díl a ten konec s Dany byl úžasný <3 ježiš, já jí mam tak ráda Jsem zvědavá na ten nový, myslim, že dneska ho ještě stihnu, už ho stahuju. :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je fakt úžasný, jak jsou lidi štědrý někdy :)
    Všechno nejlepší k včerejším narozkám, Kris :)

    OdpovědětVymazat
  10. To, co dělají její fanoušci je skvělé... Já byla tak nešťastná potom skandálu roku 2012.. kdy se ke Kristen začali všichni otáčet zády z fans řad... Teď aspoň víme, že má skvělé fanoušky stále po boku... A tohle všechno je prostě dokonalý!!.. Přidala bych sama a hned.. kdyby to záleželo na mě a něco vydělávala a měla jak ty peníze odeslat... Já nemám ani groš.. Ale jestli se tohle stane tradicí na její narozeniny, tak snad příště... <3

    OdpovědětVymazat