pondělí 21. dubna 2014

Happy Easter!


Momentálně nejsou žádné novinky (takže předpokládám, že jsem je právě přivolala :D), žádný trailer, bohužel, doufala jsem, že bude už dneska, no očividně jsem se spletla, ale snad se ho dočkáme už bezy. No... ráda bych vám alespoň popřála veselé Velikonoce! Doufám, že jste si je užili, nebo je aspoň přežili. Já jsem teda nebyla vyšupána, takže uschnu, ale jsem nemocná, tak koledníkům otvírala máma. České tradice jsou trochu neobvyklé, ve srovnání s tím, jak ostatní státy světa tráví Velikonoce, hlavně teda myslím na západ od nás, ale tak nějak... je mám i ráda... jsou to naše tradice, myslím, že bychom měli dodržovat naše tradice, když už nějaké. Ale zavedla bych zas to polejvání vodou :D
* * * * * * * *
There are no news right now... no trailer, I am sorry... I really hoped it's going to be today... hopefully soon. Well I would like to at least wish you Happy Easter! Hope you enjoyed that, Czech traditions are kind of... unique, when you compare it with the rest of the world, especially the west, but I kind of like it, you know... our traditions... we should keep them.

3 komentáře:

  1. S tím, že některé české tradice jsou trochu zvláštní naprosto souhlasím. :3 Samozřejmě přeji i tobě Veselé velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, češi si rádi vymýšlej své tradice... dárky dostáváme dříve, mlátíme baby pomlázkama... no prostě jsme VIP! A ten obrázek to totálně zabil!

    OdpovědětVymazat