neděle 1. července 2012

2010 - Welcome to the Rileys

Ahoj lidi, jak se máte? Před tím, než jsem odjela do Karlovejch Varů, přednastavila jsem pár článků. A tohle je první z nich. Jelikož nemám co nového přidávat, jelikož všechny nové fotky a informace se vyrojí až budu pryč:D rozhodla jsem se pro napsání pár článků (pár, doslova dva:D) o jednom ze starších filmů, ve kterých Kris hrála, o Welcome to the Rileys - Svět podle Mallory, jak je to přeloženo do češtiny, velice volně:D Napsala jsem vám i recenci, jen v češtině teda, protože jsem líná:D, která bude zveřejněna zítra. Ale teď mám pro vás oficiální trailer na tenhle film. Aby jste rozuměli, proč se mi ten film tolik líbí, se budete muset kouknout na celej, na to vám trailer nestačí, ale stejně doufám, že se vám bude líbit aspoň trailer:D Kristen je podle mýho v tomhle filmu fakt skvělá:-)
* * * * * * * *
Hi guys. How are you? Before I left my home and came to Carlsbad, I prewrote some articles. This is the first one. Because I don't have anything new to post, I have to write about older things. So I decided to tell you something about one of Kristen's older movies. About Welcome to the Rileys. I've seen this movie a year ago and I really liked it, so I have for you review - just in czech, I am too lazy:D as a next article, which will be published tomorrow. Now, I have for you official trailer to this movie. But to understanding, why I like this movie so much, you have to see that full, not just a trailer. Anyway, I hope you'll like it. Kristen is stunning in this movie:

3 komentáře: