pátek 27. července 2012

Gallery update 5.2: Entertainment Weekly outtakes - photoshoot 2008

Mám pro vás poslední dva články. Ten první právě teď. Nemám už víc času. Vlastně ten čas nemám ani v tuhle chvíli, měla bych spát, ráno vstávám brzo, ale ještě to musím dodělat, když už jsem v tom:D No, dneska je oficiálně nějakýho 27. července, takže... ten článek:D Je to jeden z dalších starších photoshootů, které jsem se rozhodla začít postupně ukládat. Tenhle tentokrát z roku 2008 a byl nafocen pro Entertainment Weekly krátce po premiéře a začátku mánie Twilight. No na první pohled můžete vidět, jaké že je téma photoshootu. Dá se to nazvat klidně promoshootem k Twilight, ačkoliv ty fotky nebyly primárně foceny jako součást těch filmových stills a produkce a tak, ale propagace je to jednoznačná. No přesto se mi hrozně líbí, zamilovala jsem si ho a doufám, že se bude líbit i vám. Robert na tý první fotce vypadá fakt divně:D ale tak je jich 27, tak doufám, že si vyberete aspoň jednu fotku, která se vám bude líbit:D

* * * * * * * *
I have for you last two articles. This is the first one. I have no time for some other. I actually should sleep right now, because I have to wake up early in the morning, but officially is today July 27th, so... I am supposed to write about what I have for you today, right? I have for you another old photoshoot. This is photoshoot for Entertainment Weekly which was made in 2008. It's I can say Twilight promoshoot, but it was not made mainly as a Twilight photo session. But still, the topic is obvious and I actually love it. It's awesome. Robert looks quite weird in the first picture:D but I have for you 27, so I hope you'll like them.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Mě se ten photoshoot líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám takový pocit, že ta druhá fotka byla jednou v Bravu jako plakát.. Na té první vypadá Kristen dokonale, Rob tam vypadá..jak to napsat..nechci ho urazit, tak trochu směšně

    OdpovědětVymazat