středa 25. července 2012

2007 - The Cake Eaters: Official trailer

Nooo... takže dneska pro vás nemám fotky. Překvápko! :D Jo jo, příjemná změna, já vím. Nenašla jsem si čas na recenzi, napíšu jí až se vrátim. No ale místo toho mám pro vás dva trailery. Tenhle první je na The Cake Eaters. Miluju ten film, je to jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Viděla jsem to snad už třikrát, nebo nevím, kolikrát. Není to zrovna veselý, ale mně se hrozně líbil, ani nevím pořádně proč, prostě je to silný příběh a myslím, že pro lidi, kteří mají rádi dramata, je to super zážitek, když se na to koukne. Kristen je tam úžasná. No, z traileru tak možná pochopíte, že ta holčina, co jí Kris hraje, je nějak nemocná, no musíte vidět celý film na to, abyste pochopili. Tak třeba vás to navnadí:)
* * * * * * *
Well, I don't have for you photos today. Surprise!:D I don't have for you review about any movie, but I have for you two trailers. The first one is trailer to one of my most favorite movies, to The Cake Eaters. I love this movie, I've seen it more then twice times. I really like it and Kristen is awesome there. So look at this trailer and look at that movie too, I believe you will like it if you like strong stories about life:)

4 komentáře:

  1. [1]: jí taky!:)
    -----------
    jinak bych byla ráda kdyby jsi se zapsala do kontroly affs:)) mám to tu strašně moc ráda tak bych o tebe nerada přišla!:):*♥ http://daily-kstewart-ndobrev.blog.cz/1207/kontrola-affs-od-14-7-2012-do-1-8-2012

    OdpovědětVymazat
  2. Ačkoliv dramata nejsou mojí vášní, tak mě film docela z traileru zaujal a navíc tam hraje Kristen, takže o důvod víc se na to podívat :)

    OdpovědětVymazat
  3. tenhle film mám v plánu zkouknout :)

    OdpovědětVymazat