čtvrtek 12. července 2012

Gallery update 4.6: On the Road - seven new stills

Nejspíš bych měla připravovat články, protože v pondělí zase odjíždím, ale jsem na to moc líná. Budu ale pryč dva tejdny, takže by bylo záhodno pomalu začít... dva tejdny jsou dlouhá doba.. no, nejspíš začnu zejtra, ale ještě uvidím:D Když jsem mohla připravit asi 14 článků během jednoho dne na minulej tejden - ačkoliv 7 z nich byly POTD - tak zvládnu i 28 během tří... no.. to zní dost drsně:D Ale já to prostě dám, už jsem se rozhodla. Čekejte tu ode mě zase minimálně jednu recenzi filmu. Tentokrát to bude buď The Cake Eaters, SWATH nebo The Yellow Handkerchief... no možná The Runaways, ještě si to rozmyslim. Možná vám zejtra napíšu o fesťáku, už je mi líp:D Každopádně teď mám pro vás nové fotky z On the Road. Je to 7 stillsek... no On the Road už se dá někde oficiálně shlédnoout, na CSFD.cz už má hodnocení a neni příliš vysoké, ale já si na to udělám názor sama, děkuju moc:D Prostě ty fotky se mi líbí, já jsem nadšená ze všech filmů, ve kterých Kris hraje... jen z málokterýho tolik, jako ze Snow White, ale ze všech, takže i z tohohle, uvidíme, jaký bude:):D
* * * * * * * *
I should probably prepare some articles, because I'm leaving on Monday, but I'm too lazy for it. I will be away for two weeks, so for a long time, so it will want a lot of articles, but I will start probably tomorrow. When I could prepare almost 14 articles in one day (I rate those photo of the day too, cause I had to find those pictures), I can prepare 28 in three days. Well.. one normal and one POTD per day. Now, I have for you new amazing stills photos from On the Road movie. Okay, not all are totally new, but I didn't save them before. So I have for you seven. I like them, really, I'm excited about every Kristen's movie, so I'm excited about this one too:) I hope you'll like them...:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář: