sobota 14. července 2012

San Diego Comic Con 2012: Press Conference - videos

Ahoj. Jak se máte? Byla jsem dneska venku... s kámoškama... teda venku no, v centru nakupovat:D Ale jsem děsně unavená. Mamka měla asi pravdu, že jsem neměla nikam chodit. Byla jsem tam dvě hodiny a jsem děsně utahaná. Mohla bych prospat zbytek dne. To kvůli těm antibiotikům, je to znát, fakt že jo, ale tak spát nepůjdu, nejsem magor, nemám čas:D poslední dva dny, než odjedu do Španělska. Musim připravovat články... a taky se uklidnit:D Sem děsně na nervy. Jedu tam totiž bez rodičů na dva tejdny:D zaprvý nevim, jestli se s holkama nepovraždíme a zadruhý prostě... ááá:D já vím, že je mi už osmnáct, ale stejně, nikdy jsem takhle daleko sama nebyla. Jakože fakt sama, bez nějakýho dospěláckýho dozoru. Byli jsme v Anglii a ve Skotsku, ale ne na tak dlouho, a k tomu to bylo se školou, takže to je trochu jiný. No nevadí, to bude v pohodě..:D nic horšího, než zánět zvukovodů tejden předem mě potkat nemohlo, teď už to bude jen lepší:D No nic, mám pro vás videa z konference z Comic Conu 2012. Ještě jsem nenašla čas je shlédnout celý, jen tak ty začátky každýho:D ale chystám se na to ještě dneska. Přesto vám je sem chci dát... a možná i v tom tejdnu, co už tu nebudu, přibydou nějaká další, ať si to celý nevyplancám :D přece jen musím vymyslet, co narvat tak do 15 článků no...:D Tak si užijte videa, myslím, že letos se Comic Con obzvlášť vydařil:)
* * * * * * * *
Hello. How are you? I was out today. With my friends. It was fine, but I'm very tired now. Really tired. I was there for two hours but I could sleep till the end of the day... but I'm not comming to bed, I don't want to sleep. I have last two days before I go to Spain and that means, that I have to prepare articles here... and I have to calm down too:D I'm fucking nervous, because I go there without my parents. I know, I'm 18 already, but it's crazy... :D Anyway, I didn't have time for watching these videos yet, but I want to, really, but I want to publish an article with them. I hope you'll like it. I think that Comic Con this year was perfect:) Kristen looks there very comfortable and she's very beautiful... enjoy videos...:



2 komentáře:

  1. Všichni byli takový zlatí!:)) Ale loni se mi Kristen líbila asi víc s jejím outfitem;DD

    OdpovědětVymazat
  2. Nečekal jsem tam herečku co hraje Renesmee... skvělé videa

    OdpovědětVymazat