pátek 13. července 2012

Interview with Kristen, Robert and Taylor for MTV at Comic Con - Day 1

Ahoj lidi. Jak se máte?:) Mně je o hodně líp. Uši už mě skoro přestaly bolet, což je super... už nemám pocit, že mi každou chvíli vybuchne hlava, což je super. Koukala jsem se včera na přenos z prvního dne Comic Conu, ale musela jsem to vypnout, páč jsem se chtěla koukat na Kobru 11 a pak si taky rodiče pustili televizi ještě před tim, čimž mě nasrali:D No každopádně konferenci jsem neviděla, zatím, najdu si to na youtubku, ale viděla jsem tenhle rozhovor, pak ještě i ty další se zbytkem castu z Breaking Dawn, nejdřív s Jacksonem, Kellanem a Ashley a pak i s Nikki, Elizabeth a Peterem... a nebo naopak? Teď nevím:D no byla to fakt děsná hlína:D taky s malou Mackenzie, co hraje Renesmee a pak i se Stephenie Meyer a tak:D Prostě hlína... pobavilo mě, když je ten moderátou žádal, ať vyspelujou jméno dítěte Belly a Edwarda:D No ale ten rozhovor s Kristen, Robem a Taylorem je fakt skvělej:) je to sranda, mně se hrozně líbí:D Pobavilo mě, jak se Josh Horovitz - ten moderátor - ptá Roba, jestli viděl On the Road a on, že jako jo jo, viděl, třikrát :D a Kristen - WHAT?! :D To mě fakt pobavilo:D No nic, nejen tohle. Každopádně Kristen to moc slušelo, vypadá skvěle:) už sem se i pustila do ukládání fotek, tak doufám, že to oceníte:D A určitě se koukněte:

* * * * * * * *
Hi guys. How you're doing? I'm much better. My ears almost stoped hurting me, so I don't feel that terrible pain every second of the day like I did, so that's cool. I was watching online screening of Comic Con 2012 - Day 1 by MTV, but I had to turn it off, 'cause I wanned to watch Alarm für Cobra 11 :D but I've seen this interview live, ant that was awesome! I've seen some other interviews... with Kellan, Jackson and Ashley... and then with Elizabeth, Nikki and Peter... it was fun, really, I love them. By the way, did you hear that Jackson Rathbone has a son?! He was born last Thursday. Congratulation:) Anyway, I have for you this interview with Kristen, Robert and Taylor. I love it, It's fun, it's great! Watch that, it's awesome. And Kristn looks so beautiful! It was funny, when the guy asked Robert if he's seen On the Road and he told him, that he did, three times and Kristen: What?! :D Check out, it's great:)

0 komentářů:

Okomentovat