pondělí 16. července 2012

“Breaking Dawn – Part 2″ San Diego Comic Con 2012 Panel

Ahoj lidi. Tohle je první článek, který jsem připravila, aby se zveřejnil, až budu pryč. Nejsem si úplně jistá, koli jic stihnu připravit, ale určitě nedám na každý den jeden. Spíš tak ob den, no možná trochu víc, ale na každej den to nevidím. Víte, jak jsem ukecaná a když počítáte ještě i 15 fotek dne, tak to máte kolem třiceti článků... no, tak ty fotky dne už mám připravené, ale zkrátka a dobře nemám šanci stihnout teď dalších 15, přestože některý už mám předpřipravený, jen text doplnit. No, mám pro vás teď další video z Comic-Conu ze San Diega. Doufám, že ho někdo nesmaže, než se zveřejní:D Je to z panelu, teda další video z konference. Tak doufám, že se vám bude video líbit, mně se líbilo:D Hrozný, jak ječí, když se řekne Robert Pattinson:D

* * * * * * *
Hi guys. This is the first pre-written article I've prepared. I'm not sure, how many articles I will prepare, but probably not to every day, because 15 articles is not actually too much, but with another 15 photos of the day it's 30, so... and you know, how talkative person I am. I have for you now video from Comic-Con 2012 in San Diego, from the "Panel". I hope, you'll like it. I did:)

3 komentáře:

  1. Comic - Con je nepochybně skvělá akce, ale...vždy z toho vše přidat na blog...fůůů . Šílené. Jsem ráda, že je to za mnou

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhovory na Comic conu mám strašně ráda..všichni ti lidi z filmu tam prostě působí tak harmonicky, jako jedna velká rodina Každopádně měli by tam dát varování: Neposlouchejte se sluchátkama! Málem jsem ohluchla! Jakmile se tam objevil Rob nebo Jackson tak mi málem upadly uši! Ale těm holkám se nedivím..pravděpodobně bych dělala úplně to samé

    OdpovědětVymazat