neděle 8. července 2012

5 komentářů:

  1. kladla jsem si tu samou otázku! ale na MTV MA 2012,když si přebíralo cenu obsazení Breaking Dawn,tak se ty dvě objaly...ale asi už to nebude jako dřív.kdyby byly nejlepší kamarádky,tak by Kristen určitě byla na svatbě Nikki...

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá co se mezi nima stalo...
    PS: Krásná fotka

    OdpovědětVymazat
  3. Já ani nevim že byly kámošky ale taky by mě zajímalo co se mezi nimi stalo....

    OdpovědětVymazat
  4. To ani nevím, že už nejsou takový kamarádky.. Ale tak je to jejich věc, co se mezi něma stalo..Každopádně moc hezká fotka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nic mi do toho není, ale taky by mě to docela zajímalo, co se mezi nimi odehrálo.
    Nebylo to ani tolik nápadné, ale potom, co Kris nebyla Nikki na svatbě to bylo hodně vidět.
    Můj názor je takový, že za tím (asi) stojí Rob. Měl kdysi s Nikki aférku, ona o něj moc stála ale on dal přednost Kristen...

    OdpovědětVymazat