sobota 30. června 2012

1. - 8. července 2012 jsem v tahu, bohužel ne na tahu:D

Takhle to u mě doma teda nevypadá, ačkoliv si chci předělat pokoj:D Ale nechtěla se mi hledat žádná fotka.
Zkrátka a dobře teď budu tejden jak ta kočka na obrázku. Hezky se flákati a budu pryč. Jedu totiž na festival do Karlových Varů a vracím se v neděli, takžeeee... mě tu týden neuvidíte:D Teda vlastně uvidíte, protože jsem na každý den, kromě neděle, nastavila článek, ale osobně tu budu jen zřídka. Maximálně očekuju komentáře a tak:) To je hrozný slovo, čekovat něco:D Ach to divné počešťování anglických výrazů:D No nic, já mizím, už usínám, mějte se co nejlépe a užívejte si prázdniny. Doufám, že mě vynecháte z nějakých kontrol, páč fakt nebudu moc použitelná...
Angie.

1 komentář:

  1. tiše závidím a hlasitě ti přeju,ať si to tam maximálně užiješ :)

    OdpovědětVymazat