pondělí 30. července 2012

I don't care what everyone says. I still love Kristen Stewart.

Ahoj lidi. Tahle stránka je od této chvíli oficiálně "paparazzi free". To znamená, že už nikdy víc nepřidám žádné paparazzi fotky nebo videa či zprávy, které by měly něco společného s paparazzi. (No maximálně oznámení těhotenství, svatby, případně spekulací ohledně nové role). Já ostatně moc candids nepřidávám. Přidala jsem tuším dva články s fotkama. No další už tu nepřibudou. Paparazzi jsou zlo, paparazzi zabili princeznu Dianu, paparazzi ničí lidské životy, jejich soukromí, všechny vytáčí, otravují, nenechají je žít... jsou to kreténi, které já rozhodně nehodlám podporovat. V průběhu aféry, která nedávno započala, jsem tu nebyla. A upřímně jsem za to vážně vděčná. Tohle je jediný článek, kterého se ode mě ohledně téhle aféry dočkáte, takže kdo má na to náladu, ať si přečte můj názor, ten se totiž nezmění. Nejdřív bych chtěla říct, že těch 49 fotek, které se objevily pro mě moc velkým důkazem, že je to pravda, nejsou, poněvadž je všichni smazali a já je neviděla. A navíc, i 49 fotek může být snadno FAKE. Photoshop dokáže divy, to si nemyslete. Každopádně podle toho, co jsem viděla, si i já myslím, že to nejspíš bude pravda a je velmi nepravděpodobné - ačkoliv na coveru toho časopisu Kristen neměla ucho:D - že by vážně zfalšovali tolik fotek jen proto, aby někomu takhle ublížili. Ačkoliv na tomhle světě už je snad možný všechno. No tak... Kristen Stewart podvela Roberta Pattinsona s režisérem Rupertem Sandersem.

Dobře. Dejme tomu, že budu akceptovat, že je to skutečně pravda...
No a co?

Jasně, že mě to nepotěšilo. Je jasný, že jsem z toho smutná, netěší mě to a že jsem si i chvíli řikala, ježiš, chudák Robert. Jistěže je špatný to, co udělala, uznávám, že je. Ale jednu věc vám povím. Jsem VELKÁ fanynka Kristen Stewart. Nepřestanu jí mít ráda a podporovat jenom kvůli tomu, že se jednou zachovala trochu jak mrcha no. Zaprvé, miluju Roba a Kris spolu, nechci aby se rozešli a věřim, že tuhle aféru přežijou, ale takový věci se prostě stávaj ať lidi chtěj nebo nechtěj. Lidi se rozcházej. Nedávno se rozešel Johnny Depp s Vanessou Paradis. To mnou tehdá taky dost otřáslo. Zadruhý. Možná si to někteří lidé neuvědomují, ale i Kristen je jenom člověk. Jen ČLOVĚK. Jako já, jako vy, jako všichni. A lidi zkrátka dělají chyby. Theodore Roosevelt jednou řekl:
"Člověk, který nikdy nedělá chyby, je člověk, který nikdy nedělá nic."

A to je velká pravda. Já tu nejsem od toho, abych někoho soudila. Abych soudila Kristen za to, co udělala. Já bych to totiž ani správně neměla vědět. Nebudu jí soudit za její chybu, za její osobní rozhodnutí, za její volby, za její osobní, soukromý život... protože je to jen a jen její osobní soukromá věc. Nemůžu vystát všechny ty lidi, kteří končí se svými stránkami o Kristen, o Kristen a Robertovi a o Twilight jenom kvůli tomuhle. Z mého pohledu to nejsou praví fanoušci. Miluju Kristen Stewart a vždycky jí nejspíš milovat budu. Pro všechno, co za svou kariéru dokázala, pro všechno, co mi dala ona a její filmy, pro to, jak skvělá je herečla, pro všechny ty krásný filmy, které jsem viděla a ve kterých hrála, pro její krásu, pro její ksichty, prostě pro všechno... I se všema chybama, protože jí mám ráda jako herečku. Můžu říct, že i jako osobu a svým způsobem ano, ale vlastně ji neznám. Byla jsem zklamaná. Pár minut, no možná i trochu teď, nechtěla jsem tomu věřit a možná tomu ani tak trochu nevěřím ani teď... ale nedonutí mě to přestat mít ráda tak skvělou herečku, jakou Kris bezpochyby je. Nepřestanu být její největší fanynka:D Možná jednou, ale rozhodně ne kvůli tomuhle. Ale ráda jí budu mít vždycky. Je mi moc líto, že si tímhle vším musí projít, protože lidi jsou nemožný, lidi budou hnusný a dají to hnusně najevo, ale doufám, že to zvládne s grácií, že nenechá bulvár a šílený fanoušky, aby jí zdeptali. A snad tohle šílenství brzy skončí.

To je asi tak všechno, co jsem vám chtěla říct.
Vaše zmatená
Angie.


Hi guys. This site is from now official paparazzi free. I will never ever post any paparazzi photos or videos. Anything like this. I've never do that so much, I think I published just two articles with candids photos, but it will never happen again. Paparazzi killed princess Diana... paparazzi ruined lives of many people, paparazzi photographers are sons of bitches. I was not here during this HUGE affair. And I'm glad for it. I will never talk about that again. And I will not publish any of those pictures. I will tell you just this. What I'm writing at this moment. First, I would like to say, that those 49 photos which I had no chance to see because everyone deleted them from their sites, are not a big prove for me, that Kristen really cheated on Robert. 49 photos still can be FAKE. But I've seen some of those 49 pictures, so I know, that it's probably not... but still it can be. With the fact that on the cover Kristen didn't have ear was the possibility much higher. After showing 49 photos from that day... it's not very probable. Well. Kristen Stewart cheated on Robert Pattinson with Rupert Sanders.

Okay. I'm in situation when I accept, that it's true.
SO WHAT?

Of course i'm not happy for it. Of course I'm sad about that. Of course it's bad what she did. Of course that I once said... oh, pure Robert, that sucks. But I'll tell you one think. I am huge fan of Kristen Stewart... and I will not stop supporting her just because of this event. First... I love RobSten.. and I believe that their relationship will survive it. Second. She is just a human. Like me, like you, like everyone else. Just a HUMAN. But people are hypocrits. Theodore Roosevelt once said:
"The only man who never makes a mistake is the man who never does anything."

And I'm not here for judging her. I'm not judging her for her personal choices, for her personal things, for he personal life, because I already said that for a many times - it's her PERSONAL life. I can't stand all these people which are ending with their sites about Kristen, about Kristen and Rob and about Twilight just because of this. They are not real fans for me. I'm sick of it. I love Kristen Stewart and I will ever love her and support and follow her. For everything she does, for everything she gave to me, for all those great movie she played in, for th fact how amazing actress she is, for her beauty... with all her mistakes. I was disapointed, for a few minutes, I didn't want to believe it... but anything will ever force me to stop like her. To stop by her first fan;) Anything. And whatever she does, I'm still her huge fan and I'm really sorry that she has to go throgh all this. The only thing I can do is to wish her to stay strong and don't let paparazzi to defeat her.

That's probably everything what I wanted to say.
Your confused, Angie.
****
BTW: I will tell you one more thing. When started rumors, that she date with Robert, she was still dating with Michael Angarano. That time no one tell anything about that Kristen is terrible person, because she's cheating on Michael - it was not for sure, but she broke up with him then probably because of Robert. No one say a word because everyone wanted Robert and Kristen together. I'm not saying that they can't be disapointed or sad, but it out of fan's bussines. And they are not real fans for me when after this abuse on her and stop supporting her.

4 komentáře:

  1. souhlasím s tebou! ze začátku jsem tomu nevěřila,protože se objevilo jen pár fotek v US Weekly,jenže asi den poté bylo na internetu hned k dispozici těch 49 fotek (dají se normálně najít na googlu),pak Shaun Robinson (moderátorka Access Hollywood,která se s Kristen zná a řekla bych,že jsou i trochu kámošky) napsala na svůj twitter,že je to pravda.je kolem toho spousta záhad,ale dneska jsem se ujistila,že to na 99% prostě pravda bude - zjistila jsem to,když jsem porovnala Kristenino auto ze 17.7. (to je ten den,kdy je paparazzi načapali) a z 28.7.
    každopádně máš pravdu! já bych taky Kristen nepřestala mít ráda,protože i přesto co udělala,je to jen člověk a navíc velice talentovaná herečka a i úžasný člověk...myslím,že teď to chce jen čas a velikou podporu,jak pro Kristen,tak i pro Roba

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych se k tomu nějak vyjádřila, když už to tu je, ale nějak ani nevím, co bych k tomu dodala. Popravdě jsem z toho byla dost zmatená a nechtěla jsem ani za nic věřit, že je to pravda. Teď už jsem s tím srovnaná, ale já nevím.. Asi je to spíš podle toho, jak kdo bere nevěru. Kristen mě vážně zklamala, musím to přiznat. Nicméně jako herečku ji budu mít vždycky ráda. Dál to ani nějak nechci rozpitvávat, ani nevíme, jak se to vlastně stalo a co Robsten a tak, takže bych to nechala být..

    OdpovědětVymazat
  3. P.S. Jsem moc ráda, že jsi zpátky a že sis dovolenou užila, určitě pak musíš přidat nějaké fotky! Ať můžem závidět

    OdpovědětVymazat
  4. K této kauze mám na blogu tři články a myslím, že jsem to nedokázala tak dobře popsat jako ty v jednom článku. Ve většině s tebou souhlasím. Také jsem se zamýšlela nad tím, že se na blogu nebudu zabývat paparazzi věcmi, ale došla jsem k názoru, že by asi umřel

    OdpovědětVymazat