úterý 17. července 2012

San Diego Comic Con 2012: Interviews from the Red Carpet

Ahoj. Rozhodla jsem si pár věcí z Comic-Conu nechat na dobu, kdy budu ve Španělsku. Nevzala jsem si s sebou nakonec notebook, takže jsem musela přednastavovat články. No dobře, stejně bych tam na blog nic nenapsala i tak:D ale to jsou detaily. Každopádně Comic-Con je dobrý téma ne? Ještě jeden článek tu přibude zejtra... nejspíš... ne, vlastně ne, vlastně až za 4 dny, páč se mi nechce přejmenovávat ty gallery updaty, který mám už uložený v rozepsanejch:D Každopádně tentokrát rozhovory s Kristen z červeného koberce. Doufám, že je někdo nesmaže dřív, než se ten článek zveřejní, to bych se naštvala:D S videama je to ošidný, stává se to dost často, u těch neoficiálních, u těhle tolik ne no, pravda. Každopádně se to snad nestane:D Víte co, fotky vám z galerie nikdo nesmaže, když nemáte smůlu na nějakýho závistivýho magora, co se vám nabourá na blog, ale videa klíííďo. No, tak si je užijte... musim začít zkracovat ty popisky:D

* * * * * * * *
Hi. I decided to save some things from Comic Con for my trip to Spain. I didn't take notebook with me, so I had to prepare some articles, and Comic Con 2012 is a great topic, isn't it? I have one other, so tomorrow. Now I have for you interviews with Kristen Stewart from the Red Carpet at San Diego Comic Con from July 12th. I hope you'll like them. And I hope no one will delete them, before this article will be published. With videos it's hard, someone can delete it from youtube.com and it's happening all the time. Photos, which you saved, will stay. No one can delete them from your gallery. So, enjoy it.


1 komentář: