středa 18. července 2012

Gallery update 4.8: On the Road - Two new stills photos

Hola amigos. Que tal? Já se teď pravděpodobně válím na pláži. Nesedím u počítače a nepíšu tenhle článek, jako tomu bylo celej nedělní večer:D Nicméně mám pro vás další dva stillsky k On the Road. Hrozně se mi líbí, vážně. Hlavně ta první, mám ráda takový ty nevyumělkovaný, takový ty, kde je nějak situace, tváří se tam přirozeně a tak. I ta druhá je pěkná, ale ta první se mi líbí víc:) No, tak snad se vám budou líbit taky...:
* * * * * * * * *
Hola amigos. Que tal? Now I'm probably on the beach :D not in front of the computer like in the Sunday's evening:D Anyway, I have for you now another two new stills photos from On the Road movie. I love them, especially the first one is very beautiful, I think. The second one is great too, of course. Hope you'll like them...:
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Bože, já ti tak závidím.. My zas nepojedem nikam.. Možná tak do temné zadní části lidského těla Každopádně s tebou naprosto souhlasím! Ta první je taková víc.. přirozenější, Kristen tam má dobrý výraz :) I druhá je pěkná :)

    OdpovědětVymazat