úterý 31. července 2012

Jimmy Kimmel Live: Celebrities Read Mean Tweets

Ahoj. Našla jsem včera tohle video a musím říct, že mě vážně pobavilo:D Jimmy Kimmel, jeden z těch, co mají talk show, požádal nějaké celebrity, aby našly nějaké hnusné a nevhodné tweety o jejich osobě a potom je přečetly:D No některé jsou vážně dost hnusné, musím říct, ale některý mě pobavili:D No je tam i Kristen, jinak bych to sem nedávala, o Kristen někdo napsal: "I liked Kristen Stewart more when she was a boy." Jakože... Líbila se mi Kristen Stewart víc, když byla kluk:D což zní divně, možná tim chtěl spíš básník říct, že by se mu víc líbila, kdyby byla kluk, ale nevim:D Každopádně její reakce je vtipná:D Ale pár jinejch mě taky rozsekalo, vlastně většina, ale většinou nejen ty tweety, ale ještě i ty výrazy a to, jak to čtou :D Třeba Matt Leblanc: "Matt Leblanc looks so old. #whathappened" To mě fakt rozsekalo:D nebo "Ever since @matisyahu shave, he looks like old, fat Justin Bieber." (Od té doby, co se @matisyahu holí vypadá jako starý, tlustý Justin Bieber). No prostě docela hlína, ačkoliv je neuvěřitelný, co jsou lidi schopný napsat:D No koukněte na to, je to fajn:) Ještě jedna věc... taky si myslíte, že si jsou Katy Perry a Zooey Deschanel jsou si strašně podobný, nebo je to jen můj pocit?:D
* * * * * * * * * *

Hello. I've found this video and I have to say, that it's funny:D Jimmy Kimmel from one talk show let some celebrities read some very mean tweets about them. And Kristen is there too. The person - whose tweet she've read - wrote about Kristen this...: "I liked Kristen Stewart more when she was a boy." Hm, interesting...:D Kristen's reaction is quite funny:D but other tweets are great too. For example Matt Leblanc: "Matt Leblanc looks so old. #whathappened" this one killed me:D Or: "Ever since @matisyahu shave, he looks like old, fat, Justin Bieber." :D But watch that, the best are those actors, how they read it! :D I need your oppinion. Am I the only one who thinks that Katy Perry and Zooey Deschanel look f*cking similar? :D I can't help myself:D warch that, it's great:)


2 komentáře:

  1. já se u tohoto videa taky děsně moc řezala nejvíc jsem se nachlámala taky u Matta Leblanca,Davida Sladea a samotného Justina Biebra no já jsem pro,pokud ho chtějí vrátit Bohovi u Kristen si myslím,že to bylo myšleno spíše tak,že dřív se oblékala víc jako kluk,takže...asi básník chtěl říct tohle
    a souhlasím Katy a Zooey jsou jako dvojčata

    OdpovědětVymazat
  2. Já to nedávno viděla u Katie ^^ a umírala jsem smíchem snad úplně u všeho Povedený

    OdpovědětVymazat