pondělí 30. července 2012

Soy de la República Checa, vole!

Ahoj ahoj ahoj.
Jak se máte, bobani?:D
Včera jsem se konečně vrátila z dovolené ve Španělsku. Totálně dorubaná, úplně mrtvá, šla jsem spát před desátou a spala zas až asi do deseti:D Jeli jsme totiž autobusem, takže já totálně rozlámaná a skoro jsem nespala, jak jinak, že?:D Ještě si musím dneska zavolat do autoškoly, no z toho jsem teda taky odvázaná. Měsíc jsem tam nebyla, nechci vidět, jak bude ta jízda vypadat:D A to mám už jen 3 jízdy před zkouškama, fakt bomba:D No co se dá dělat. Rozhodla jsem se tam zavolat až v půl čtvrtý, jako vždycky, nechce se mi. Nerada volám a zvlášť kvůli autoškole:D No možná tam zavolám až dopíšu tenhle článek, abych to měla z krku, ale uvidím:D

Nečekejte tu ode mě nějakérozsáhlé romány, o tom, jak jsem se měla, vám nejspíš podrobněji povyprávím až jindy. Dneska na to nějak nemám sílu. Všechno to rozepisovat a tak. Já hlavně musím dopsat ten papírovej deník, než všechno zapomenu:D ale měla jsem se skvěle, bylo to úžasný, ještě bych tam zůstala, i když zároveň jsem se už docela těšila domů. Bejt tam bez rodičů nakonec nebylo takový HALÓ, jako z toho všichni dělali:D Žádní chlípní španělé... no možná pár, ale nijak zvlášť.:D Byly jsme v Barceloně, na Montserratu a největší zážitky mám asi ze zábavního parku Port Aventura, kde jsem byla na největší horský dráze v Evropě :D a pak ještě na jedný, která má asi sedm loopingů... a na tý jsem byla dokonce 3x:D:D:D No bomba, naprostá, totálně jsem to žrala:D Teda z tý největší jsem se málem po strachy, když jsme vyjížděli na první kopec, ale nakonec to byla fakt prča i tohle:D Jediný, co se mi honilo hlavou, než jsme sjeli to první: "Já z toho vyletim, zaručeně z toho vyletim a zabiju se! A jestli ne, tak se natuty pobleju" :D

No, nějaká míň veselá historka z dětství. Vrátila jsem se domů a hned na mě vyskočillo téma tady o Kris propílaný už nějakou chvíli, který mi je teda dost proti srsti a už mě vážně nebaví číst všechny ty reakce. K tomu jsem se rozhodla vyjádřit jedním článkem, který zveřejním hned po tomhle, a víc o tom mluvit nebudu. Nebyla jsem tu, když to vypuklo, a jsem za to i ráda. Každopádně se zároveň dneska pustím do ukládání nějakých fotek, které jsem prošvihla, no nejvíc teda People Choice, to mě štve, a pak se vrhnu na psaní delšího článku o legendárním Španělsku možná i s fotkama, ať z toho taky něco máte:D

Takže jsem oficiálně zase zpátky.
Angie.

1 komentář:

  1. Tak to je super, že sis to tam užila. Dělání řidičáku mě čeká sice až za pár let, ale fakt se na to netěším .
    Do Španělska bych se ráda podívala, sice jsem byla na Kanárech, které k tomu patří, ale to není tak ono :)). Co se týče kauzy s Kris, buď ráda, že jsi tady nebyla. Bylo to psycho...

    OdpovědětVymazat