neděle 15. července 2012

Espaňa, Espaňa, sangría grande, tequila!

Hola mučačos:D
Ako sa máte?
Já celkem vyžvejkaně, abych pravdu řekla. Právě jsem během jednoho dne přednastavila deset normálních článků a pak ještě asi polovinu všech potřebnejch fotek dne. No trochu hard core vám povím, když si vezmu, že jsem ještě balila a byla s mámou nakupovat. No jo, vlastně ne dneska, ale už včera, jeeeejda:D Ty bláho. Já už dneska jedu. Asi budu zvracet. Furt si to nějak neuvědomuju, ale pomalu začínám, takže mi začíná být mírně nevolno. Zítra v 8:30 se vydáme směr Katalánsko, kde strávíme s dvěma kámoškama úžasných 14 dní, ze kterých mám asi největší hrůzu jakou jsem kdy z něčeho měla:D Pořád se uklidňuju, že to bude v pohodě, ale nějak nejsem schopná tomu úplně věřit:D
Ale jo, bude to super. Ponorka možná přijde, ale snad ne tak hrozná..:D
Tak jsem vám jen chtěla říct, abyste se tu měli co nejlépe, já se vracím 29. července, takže do té doby nemám šanci obíhat, což mě sice mrzí, ale nic s tím nenadělám, tak doufám, že mi to odpustíte. A mějte se fsmfárově.
Angie.

1 komentář:

  1. to zvládneš jsi statečná holka! :) budu držet palce aby sis to tam užila na 110% :)

    OdpovědětVymazat