pondělí 23. července 2012

Gallery update 5.1: Kristen's arriving at Comic Con 2012

Ahoj. Tohle je poslední článek s fotkami, které se týkají Comic Conu 2012 v San Diegu. Aspoň tedy co jsem přednastavila, páč už vážně nestíhám a to ještě nejsem ani v půlce zájezdu:D Budu to házet obden, protože jinak nemám šanci:D Dobře, moc často nezveřejňuju candids, ale tyhle se mi hrozně líbily:) Kristen přichází na Comic Con a hrozně jí to sluší:) Mně se strašně líbilo to její oblečení. Ta sukně je fakt skvělá, děsně se mi líbí:) Byla tam krásná:)
* * * * * * *
Hi guys. This is probably the last article with photos from Comic Con 2012 from San Diego. I hope you'll like them. Ökay, I usually don't save candids, but I loved these four photos. Kristen is arriving at Comic Con and she looks very beautiful. I loved her outfit. That yellow skirt is amazing:)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Kristen přichází a v botaskách! Jak nečekané Taky se mi líbí ta sukně a navíc kristen hrozně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadala skvěle! nejvíc jí závidím ty tenisky ♥

    OdpovědětVymazat