pátek 6. července 2012

2012 - Snow White and the Huntsman BTS video with Kristen's comments

Na druhou stranu tohle video už celkem starý je:D Mám to v rozepsanejch už děsně dlouho, ale nikdy jsem to ještě nezveřejnila, protože tehdy bylo tak hrozně novinek, nejen ohledně Snow White and the Huntsman, ale tak obecně, že jsem to vůbec nestíhala. Takže ho mám pro vás teď. Je to video z natáčení SWATH s komentáři herců a mně se děsně líbí:) Stejně jako se mi líbí celej ten film, stal se rychle jedním z mých nejoblíbenějších filmů s Kristen... a asi jedním z nejoblíbenějších vůbec:D Už musím jít, užijte si video a uvidíme se v neděli, tohle je poslední nastavenej článek, když nepočítám fotku dne...:)
* * * * * * * * *

On the other hand, this video is pretty old:D I have it in pre-writed for a long time but I have never published it, because there were too many news about Snow White and the Huntsman, that I was not able to publish them all. I have this video for you now. It iis behind the scenes video about SWATH with comments from actors and I love is as much as I love whole movie. It became one of my most favorite movies with Kristen Stewart. And actually one of my most favorite movies of all. I have to go, so enjoy this video and see you on Sunday, this is the last article I prepared.

1 komentář: