sobota 21. července 2012

Gallery update 5.0: Photoshoot for Bazaar Harper's with Robert Pattinson (2009)

Víte, co je můj největší problém? Imagebam.com. Je příšerně pomalej! Mám tolik uloženejch fotek, ale nemůžu je předzveřejnit, když se ještě neuložily:D no dobře, pamatuju doby, kdy imagebam neexistoval, nechápu, jak jsem bez něj mohla žít:D Nicméně mám pro vás teď jeden starší shoot, který byl nafocen v roce 2009 pro Bazaar Harper's magazín. Tuším to bylo po Eclipse nebo před Eclipse, nejsem si jistá, každopádně je perfektní a já si ho zamilovala už, když jsem ho viděla poprvý:D Kris tam vypadá jako upírka, ještě s těma černejma vlasama :D (které měla tehdy přirozeně, jen prodloužené, kvůli The Runaways). Je těch fotek 49 a jsou super:)

* * * * * * * *
Do you know, what is my biggest problem? Imagebam.com. It's too slow. So I have many pictures saved, but I can't pre-publish the article with them:D Anyway, I decided for adding some older photoshoot. This one is from the year 2009 and I totally fell in love with it, when I've seen that for a first time. Kris looks there like a vampire. I think it was made after Eclipse premiere, but I'm not sure. Well... maybe before Eclipse, I don't know. Still, I love it. Hope you'll like it too. It was for Bazaar Harper's magazine and it's perfect! 49 photos in the gallery.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. tenhle photoshoot patří mezi mé oblíbené :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento shoot žeru . Je fantastický, takový tajemný. Kristen tam hrozně sluší. Ty vlasy má velmi hezky udělané, a ty šaty jsou překrásné. I Rob je tam velký fešák ;).
    Velmi povedený photoshoot. Kéž by takových bylo víc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je pravděpodobně můj nejoblíbenější shoot všech dob Je naprosto úžasně dokonale perfektní.. Taky tam na mě Kristen působí upírsky

    OdpovědětVymazat