úterý 7. října 2014

'Camp X-Ray' New York Premiere (October 6, 2014): Interview

Ahoj lidííí. Úterky jsou nejhorší. Proč? No... jdu do školy ráno a vracím se večer... Dneska to bylo ještě horší, protože jsem měla imatrikulaci a to znamenalo celej den v šatech a hlavně v silonkách, který nesnáším :D Šaty mi nevadí, ale ty silonky, nenávidím je :D Nejhorší kus oblečení :D fakt nenávidim :D Takže jsem měla přednášku, imatrikulaci, info schůzku, přednášku a přednášku... přišla jsem domů po osmý a totálně mrtvá. Teď jsem se trochu probrala, dala jsem si kafe a najedla jsem se, ale stejně jsem tuhá. No, dnešek byl náročnej den. Nejen pro mě teda, Kristen zrovna před chvílí vyrazila z hotelu na show Jimmyho Fallona, hned potom je to Q&A a hned potom ještě premiéra na Forum Film Festivalu, takže docela síla. Jinak tohle pořadí mám od Ajjinky, sama jsem to nenašla. Včera se konala premiéra filmu Camp X-Ray v New Yorku no a protože jsem začla pozdě, tak se mi fotky teprve nahrávají na imagebam, takže mezitím zveřejním aspoň něco jiného. Kristen to moc slušelo, ale o tom víc až u fotek. Mám pro vás rozovor s Kristen z této premiéru, který se mi upřímně moc nelíbí tím, že tam vlastně neslyšíme, na co se ptají :D takže mi chvíli trvalo vždycky, než mi došlo, na co Kris vlastně reaguje :D No kromě filmu zmiňuje i nový připravovaný projekt Twilight mini movies, o kterém se asi zmíním ve speciálním článku, ale v podstatě jde o to, že nadějní filmaři natočí krátké filmy na téma Twilight ságy a Stephenie Meyer, naše Kristen a pak třeba Catherine Hardwick (a pár dalších lidí) pak vyberou ten nejlepší. Na konci je ještě krátce Peyman Maadi. Líbí se mi, jak říká, že ten film není o politice, ale o lidskosti.
* * * * * * *
Hi guuuys. Thuesdays will be the worst. Why? Well.. I go to school in the morning and I come back home in the evening. Today was actually even worse, because I had matriculation, so I had to be in dress whole day.. well... I don't mind the dress, I just hate nylons so much. Anyway, it was a tough day... and it is a tough day for Kristen too, because she has three events today... but yesterday, yesterday was a big one. Premiere of Camp X-Ray movie in New York. Which is pretty awesome. Because I came home late, I am just uploading them on imagebam, so before it's done, I have for you an interview. I will talk more about how she looked, what she wore and how excited I am later. It's not actually very good interview :D it's great, Kristen talking, that's always great, but you can't hear questions, so you just have to think about, what she's actually talking right now? But she mentions Twilight mini movies, which is a new project I will talk about later, but the point is, that some young directors will shoot short movies based on Twilight saga and Kristen with Stephenie Meyer and also Catherine Hardwick and some other people will decide which one is the best.

0 komentářů:

Okomentovat