pátek 24. října 2014

Gallery update 36.4: New/Old portraits from Sundance Film Festival

Ahoj lidi. Jak se dneska máte? Já jsem byla v kině... pro změnu :D Ano, znova, já mám ráda kino :D Ale musím říct, že být v kině 5x za 2 týdny už bylo docela náročný :D Není nikdy chvíle, kdy bych neměla náladu na filmy... ale ne vždycky je nálada (a aktuálně i finance) na to, chodit na ně do kina. Ty jo, vlci se vrátili do ČR. Slyšeli jste o tom? Dneska to říkali ve zprávách. To je úplně boží zpráva, jsem nadšená, že se vlci vrací :) No nic. Dneska se mi vůbec nechce psát dlouhé články, takže aspoň doženu nějaké ty trochu kratší :D a starší. Jako třeba tenhle. Ty fotky jsou už hodně staré, očividně, jsou totiž už ze Sundance, ale objevily se až před pár dny. Což moc nechápu, ale je to tak. Každopádně jsem za ně ae ráda, protože se mi moc líbí obě dvě :) A hlavně ta první. Ta je perfektní. Ještě jak je černobílá, tak jí to dodává šmrnc a Kris to tam hrozně sluší :)
* * * * * * * * *
Hi guys. How are you today? I was in the cinema. Yeah, again... I was in cinema like... 5 times during 2 weeks... which was kind of crazy. I wil probably take a break from going there for a while... Because of money, but also because of the mood. I always have mood for movies, but not always for going out to the cinema. Wolves came back to the Czech Republic, did you hear about that? They just talked about it in News, that's amazing, pretty cool, heh? I am so excited about it :) Anyway, I don't have mood for long articles today, so I will just catch up some older stuff. Like these photos... they are pretty old, obviously :D but out just few days. They are from Sundance Film Festival, which was in January, but they were published just now. I love them both. Especially the first one, just with Kristen. This one is just amazing. And it's black and white, I love black and white photos so much.

imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Zima prichádza! To bolo prvé, čo ma napadlo pri tých vlkoch Každopádne, na čo sme to boli tentokrát v kine ? Tie fotky sú neskutočne cute :'3 Milujem tieto portrétiky zo Sundance, obzvlášť tieto čiernobielé, takže mne urobili neskutočnú radosť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kristen to tady vážně hrozně sluší! A jinak taky bych ráda zašla do kina, ale mě právě schází ty finance:( Vadí mi, jak je to kino čím dál tím dražší:( A vlci se vrací? To jsem nevěděla

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou skvělé, hlavně ta první je úžasná

    OdpovědětVymazat