pondělí 13. října 2014

Gallery update 36.1: Premiere of 'Clouds of Sils Maria' at NYFF

Ahoj lidiii. Ostříhala jsem si vlasy :D Ne všechny. Nejsem na Kristen :D ale nechala jsem si ostříhat poměrně velkou část ze svýho dlouhýho hára :D Kdo by měl náhodou zájem, tak se může kouknout na můj Instáč, jak to vypadá :D Je to vážě velká změna pro mě. Takhle krátký vlasy jsem neměla od pátý třídy :D Ale potřebovala jsem to. Ale byl to šok i pro mámu :D A pro nej kámošku asi trochu taky :D Nemůžu si na to zvyknout, jsou vážně krátký :D No nic. K věci. Mám pro vás dneska jen jeden článek, protože jsem se vrátila domů celkem pozdě a dost unavená, ale zítra to snad trochu napravím a když ne zejtra, tak ve středu, beru si do školy note. Každopádně fotky, které pro vás teď mám, jsou z filmového festivalu v New Yorku, kde proběhla premiéra filmu Clouds of Sils Maria, na kterou se kromě Kristen dostavila ještě i Juliette Binoche a režisér Olivier Assayas. Moje první reakce? Co to má Juliette kurňa na hlavě? :D Jako vážně, co to je za hroznej sestřih? Vypadá dost šíleně, vážně jsem docela valila oči :D ale tak její věc... a možná to má kvůli filmu. Ale Kristen teda vypadala naprosto úchvatně. DOKONALE. Šaty Chanel, samozřejmě, nemohly chybět. A vážně nádherné. Já se těch modelů od Chanelu vždycky trochu obávám, ale Kristen by si nevybrala nic, co by se jí nelíbilo a co by nebylo aspoň trochu v jejím stylu... a její vkus je dobrej vkus a mně se její výběr většinou líbí, stejně tak i tentokrát. Tyhle šaty jsou vážně nádherné, hrozně se mi zalíbily :) Kdyby nestály x tisíc dolarů, tak bych si je snad i pořídila :D A měla i krásně udělané vlasy a make-up, usměvavá byla na červeném koberci... zkrátka super :) Mimochodem na této premiéře se ukázal i Nicholas Hoult, Peter Facinelli nebo třeba Kristenin kolega z On the Road, Viggo Mortensen :) Užijte si fotky, jsou vážně skvělé :) Víc takovýhle akcí :)
* * * * * * * * * * * *
Hi guuuuys. I cut my hair of. Not all of it. Not like Kristen did, but I let cut quite a long part of it :D you can check that out on my Instagram, if you want to know :D It's a huuuge change for me. And for my mom too :D she did not expect that :D And I can't get used to it, but it's exactly what I wanted and I love it. Now. We will see tomorrow :D Anyway. I have for you another photos. Absolutely amazing photos by the way. At New York Film Festival was also premiere of Clouds of Sils Maria movie. Kristen attended this event as well and with her also Juliette Binoche and the director of this film, Olivier Assayas. My first reaction was: That the hell has Juliette with her hair?! That's crazy haircut, seriously. But Kristen looked absolutely gorgeous and stunning. I love that dress so much. It is of course Chanel. By the wa, Nich Hoult was there at this premiere and Peter Facinelli showed up as same as Kristen's co-star from On the Road - Viggo Mortensen. I love these photos so much, they are just awesome. Enjoy :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Mňa asi instantne porazí... Nie, vážne, nie sme my nejako prepojené ? Pretože zrovna včera som premýšľala nad nejakým novým három. A hádaj čo ma napado? Kratšie hnedé (tmavšie, samozrejme) vlasy s modrými pasteovými koncami Ja už neviem, čo mám s három robiť, vytáčajú ma. Všetci mi hovoria, nech sa nestrihám a nech si nechám červené vlasy, ale už ma nebavia. Okey, dosť o mne... Tebe sa to veľmi hodí, sekne ti to, vyzeráš riadne super :)Nuž, Kristen tu vyzerala nádherne. Oproti predošlej akcií sa mi tu páči o niečo viac, a je tu zlatučká. Juliett bola tiež podarená, len tie vlasy, no... Osobne sa mi to tiež nepáči, ale tak, je to jej voľba, no Chcela som ti odpovedať na ask, ale čo ak ti to nepríde, a čo ak sa v tom stratíš Prečo tam máš, prosím ťa, toľko otázok ?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jo, přiznám se, že Juliette mě taky docela dost vyděsila. Ten účes se mi k ní vůbec nehodí... Ale asi to bude mít skutečně kvůli nějakému filmu ;) No jinak Kristen vypadala fantasticky! Líbí se mi, co jí udělali s vlasy - takový rozcuch :) Šaty se mi taky líbí, ačkoliv na rukávech by nemuselo být to stříbrné cosi. Ale je to zkrátka Chanel no

    OdpovědětVymazat
  3. 'Beru te do affs' Nie, nie, som nadšená, si sa zapísala, a že budeme naďalej spolu oxidovať, kým sl-f neožije A hlavne, som rada, že sa ti The Maze Runner páčil :) Mala som rovnaké pocity, hlavne ten úplne prvý, ktorý si mi napísala

    OdpovědětVymazat
  4. Ach. Angie musím říct, že tvé dlouhé vlasy jsem opravdu obdivovala, ale tohle se mi děsně líbí a moc ti to sluší! :) A k premiéře a celkově: Kristen byla nádherná, ona vypadá tak super všude, úplně vždy vezme něco originálního a koukám jenom :) A, to co má udělané na hlavě Juliett, ty vlasy jsou strašné

    OdpovědětVymazat