pátek 17. října 2014

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK! (Viděla jsem Camp X-Ray + my public statement)

Okej okej okej. Je půl druhý ráno a já jsem furt vzhůru a nejspíš ještě tak... nikdy neusnu. Zrovna jsem dokoukala Camp X-Ray, asi před 10 minutami a pořád to rozdejchávám. Když naběhly titulky... moje reakce? Fuck. Fuck. Fuck. Fuck. Fuck. Ten film mě dostal. Spíš mě dorazil, do psí boudy, vy vole, wow. Nedokázala bych jít spát bez toho, abych vám o tom aspoň něco napsala. Odkaz na stránku, kde jsem koukala, je v tom X ve článku s klipem, který jsem přidávala včera večer. Otázkou je, jestli tam ráno ještě bude. Každopádně je to bez titulek, takže je to trochu harcore a až bude možnost a já se trochu uklidním, tak se rozhodně kouknu znova ještě s českýma titulkama, protože jsem nerozuměla úplně 100% všechno. Já už pořádně nejsem schopná formulovat větu, ale prostě kurva, to je fakt skvělej film. Totálně ho žeru, naprosto, wow. Chtěla jsem hodit hodnocení na ČSFD, ale nevím, jak se to dělá, když je člověk první. I feel blessed. Tolik jsem ten film chtěla vidět, tak dlouho jsem na něj čekala, tak moc jsem se na něj těšila až jsem se bála, že se mi nakonec nebude líbit. Ale obavy byly zbytečné, ten film je prostě naprosto úchvatnej a já ho zbožňuju. Jsem z něj totálně v prdeli, ale zbožňuju ho :D Napíšu vám o tom nějaký smysluplnější článek zítra, ale nedokázala jsem si odpustit tu bezprostřední reakci.


Taky jsem chtěla udělat menší prohlášení. Takovej statement. Nevím, jestli je na to v tuhle hodinu vhodná doba, ale nedokážu si to odpustit. Náhodou jsem totiž narazila na článek o tom, že naprosto překroutili to, co Kristen řekla v jednom rozhovoru a já to nedokážu obejít bez povšimnutí, protože mám pocit, že bych vám měla říct, o co jde a jak to bylo, kdybyste náhodou na ten lživý článek narazili. Jde o to, že Kris měla údajně říct špatné věci na účet amerických vojáků a sympatizovat s teroristy. Weeeell. Kdo zná Kristen ví, že je to hovadina. Kdo zná bulvár a obecně časopisy, je si tím jistý ještě víc. Bohužel se ale stalo, že se toho chytili hlavně hateři a rozhodli se tenhle lživý článek, ve kterém naprosto překroutili, co Kris skutečně řekla, budou šířit dál, aby pošpinili její dobré jméno. Doslova se ten článek jmenuje: Kristen Stewart trehes the military, defends 9/11 terrorists in 'Camp X-Ray' Interview. Je to naprosto vytržené z kontextu. A hlavně i když si ten článek přečte normálně soudnej člověk, tak vidí, že to prostě vůbec neni tak, že by bránila teroristy z 11. září. To jenom ten titulek je útočnej, protože jsou to totální kreténi. Kristen v rozhovoru, ze kterého tenhle lživý článek vzešel, mluvila o své postavě Amy Cole. Popsala ji jako ne moc chytrou, ale hodnou holku, která se rozhodla vstoupit do armády s tím, že všichni v Guantanamu můžou za 11. září a že bude prostě dělat svojí práci. Nasadí uniformu a nemusí přemýšlet o ničem. Ale když přijde do Camp X-Ray, zjistí, že ne všechno je tak jednoznačné. Mluvila o filmu a o své postavě. V žádném případě to nemyslela tak, že by vojáci obecně byli hloupí lidi. Nechápu, kde to vzali. Prostě nepochopíte. A co se týče té části o bránění teroristů, to je ještě víc postavený na hlavu. Kristen v rozhovoru mluví o tom filmu, to zaprvé. O tom, že je nesmysl se domnívat, že něco víte naprosto jistě ve svém životě. O tom, že i když jsou lidé z dvou naprosto odlišných světů a nesouhlasí spolu se zásadními věcmi i s těmi nezásadními, prostě mají jiný pohled na svět atd., tak jsou to pořád lidi. Říká, že někde je ta hranice vždycky a že na to lidé zapomínají a to je právě ten důvod, proč si lidé činí špatné věci. Nemyslela to ale tak, že je OK, že teroristi sestřelili dvojčata a zabili stovky lidí, proboha živýho! To, co řekla, kromě toho, že je to vytržené v tom článku z kontextu, je naopak poměrně chytře řečeno a já s tím souhlasím. Mluví přece o tom, že lidé zapomínají na to, že ostatní jsou také lidé a to by neměli. Neříká tam, že Amíci si vlastně o 11. září řikali a že teroristy naprosto chápe, proboha živýho!! The fucking point je, že Kris mluví o tom filmu (kterej je mimochodem kurevsky hustej :D) ale i o lidskosti a o tom, jak vnímáme jiný lidi. A hlavně o tom, že v těch táborech nemuseli nutně bejt jenom lidi, co nějakym způsobem měli prsty v teroristickejch útocích 11. září... upřímně jsem viděla v jednom dokuentu, že vlastně sebrali spoustu lidí jenom proto, že byli muslimové nebo byli zrovna na blbym místě v blbou dobu. O tom mluví, ne kurva o tom, že bylo naprosto v pohodě vletět letadlem do mrakodrapu. Takže jestli tomuhle žvástu někdo věří, tak se proberte! Ale já doufám, že sem chodí jen samí logicky uvažující lidé, kteří takové hovadině neuvěří. Kdo by si chtěl přečíst ten článek, myslím ten lživý, může tady... a můžete si na něj udělat vlastní názor. Já jsem svůj vyjádřila a stojím si za tím. Ale ten server, kde byl zveřejněn, je poměrně známý tím, že píše lži a sračky, takže to není žádné překvapení, jen mě fakt štve, že si tentokrát za oběť vybrali Kris. A že tomu lidi fakt věří. Páč si přečtou titulek, ale ten skutečný rozhovor už ne. A i když si ten článek přečtou, tak s nim souhlasej.

- Toliko k tomu říká vaše usínající Angie.

4 komentáře:

  1. Teda! Na ten film se rozhodně musím podívat co nejdřív, když v tobě zanechal tak silné emoce!! Ale radši si počkám až na titulky:) Jinak o tom článku o Kristen jsem ještě neslyšela a nechápu, jak prostě může někdo něco takhle překroutit:(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď jsi mě ještě víc navnadila! Já si počkám až budou prázdniny a na Camp X-Ray zkouknu. Na tenhle film jsem se taky už poměrně dost dlouhou dobu těšila a jsem na něj zvědavá :)
    Co se týče toho článku, některý lidi fakt nechápu. Já bych se sebou třeba nedokázala žít, kdybych psala lži. Na to mám moc velké svědomí, které si nechci pošpinit. Kristen je mi kvůli tomu líto, snad se to k ní nějak donese a udělá tomu přítrž, protože tohle je určitě nějaká forma urážky na cti (nebo tak něco). Plně souhlasím s tím, co řekla. Lidi jsou jenom lidi, ať už udělali cokoliv. Jasně, někteří z nich udělají něco opravdu otřesného a v našich očích už lidmi nejsou, ale někteří z nich zkrátka udělají jen malou chybu a musí s tím žít do konce života. Proto se na Camp X-Ray tak těším, protože je to film o lidskosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Na ten film jsem se těšila už delší dobu, vypadá hodně zajímavě, originálně a navíc je tam Kristen! Ale kurva Angie! Teď mám pocit, že pokud ho do 72 hodin neuvidím, můj mozek udělá "bum". Opravdu jsi to tam popsala lákavě, je cítit jak jsi byla nadšená a když to čtu, úplně to hltám. Opravdu ztraceně dost se těším až film uvidím! Potom ti něco podobného hodím do komentáře!
    Přiznám se, že to o Kristen a lživém článku jsem neregistrovala, neboť mi připadá, že zahraniční bulvár je ještě horší než ten náš. Teď jsem ho letmo prolétla očima a musím s tebou souhlasit. To jak popisuješ Kristen a co chtěla říct jenom ukazuje, že vy obě jste mladé inteligentní ženy, co mají v hlavě mozek! Kristen to vyjádřila skvěle a zcela trefně. Líbí se mi, jak o to problému přemýšlí, to že neříká hned co je správné a co ne. Ok, to bylo hodně špatně formulované, budu se modlit, žes to pochopila. Nechápu kdo to napíše a serou mě lidi, co tomu věří. Opravdu se nemá cenu nad tím rozčilovat.
    Jinak musím ti vyjádřit dík za tvůj komentář. Myslím, že až na pár vyjímek ten článek nikdo moc nečte a když mi napíšeš, že navíc nemáš Civil War moc ráda, úplně mě to hřálo u srdce. Já tuhle část taky úplně nemusím, nikdy jsem ji nějak podrobně nečetla, znám spíše její obsah. Ani jsem nečekala, že ji Marvel použije a rozdělí tím Avengers na dvě strany. Nejdřív jsem byla jako: Děláte si prdel?! Ale potom se mi ta myšlenka začala líbit do filmu. Co mě ale štve je, že to chtějí zase tahat do několika filmů.
    Teda Angie, blednu závistí! Ten bar zní famózně, děkuju, žes mi dala vědět. Určitě by se mi tam líbilo. Škoda, že něco takového neplánují někde blíž mě. Kurva, muselo to být skvělé! Fotky, chci fotky! Letím to vygooglovat!

    OdpovědětVymazat
  4. Haa, to je krásná reakce po filmu, já si počkám až na české titulky, abych si to vychutnala se 100% porozuměním :) Ale jsem ráda, že se ti líbil, tak si myslím, že se pak bude líbit i mě a pokud napíšeš potom hodnocení, tak budu zvědavá a ráda bych se na něj i podívala, co je v druhé části článku mě opravdu neskutečně mrzí, protože to, co dělají lidi, aby těm druhým ublížili je strašné :(

    OdpovědětVymazat