neděle 12. října 2014

Gallery update 35.8: New Happy/Sad/Confused

Tenhle tejden byl kurevsky šílenej. Jsem tak ráda, že mám alespoň jeden den volnej, konečně. Měla jsem dojem, že to nepřežiju. Každý den jsem odcházela brzo a přicházela pozdě. V pondělí v 7, v úterý v 8, ve středu v 10, ve čtvrtek v půl 11, v pátek a v sobotu kolem 11. Každý ráno, pravidelně už od toho středečního, jsem vstávala se slovem KURVA! Protože kromě toho, že jsem měla školu a k večeru spoustu dalších věcí, tak ve všech volných chvílích jsem musela chodit do práce. Takže už v pátek jsem myslela, že zdechnu, po té, co jsem vstávala v půl sedmý, abych byla na osmou u doktorky a pak jela rovnou do práce, abych stihla dofakturovat a vynechala kvůli tomu přednášku, což mě docela štve, ale kamarád říkal, že stejně došly židle :D A z práce jsem si akorát doběhla domů na oběd a už jsem letěla do volební komise... a tam do deseti... a ráno od osmi... a večer jsme počítali a zanášeli výsledky taky asi do deseti, takže strašný :D Dneska jsem spala kupodivu jenom do deseti, ale jsem totálně mrtvá. Každopádně jsem ráda, že dneska nic nemusím. A můžu konečně napsat články o tom, co jsem zmeškala... a že toho bylo vážně hodně. Začnu s něčím nenáročným, než se vrhnu na ty maxi updaty galerie. Zvedněte ruku, kdo máte rádi Joshe Horowitze. Všichni? Ani se nedivím :D On je totiž naprosto bohovskej. Já ho zkrátka žeru. Kristen se s ním setkala v New Yorku už 7. 10. a zřejmě s ní udělal i rozhovor, kterej teda zatím ještě nemáme k dispozici, ale vnikla tahle fotografie, teda vlastně koláž tří fotek. Podobná vznikla už v Sundance a tentokrát vytvořili další. Jmenuje se Happy/Sad/Confused a Josh to fotí tenhle rok snad s každým :D a já tyhle fotky miluju u všech herců a hvězd, no ty s Kris úplně nejvíc. Kris vypadá dokonale a ten nápad je prostě výbornej :D
* * * * * * *
This week was fucking crazy. I am so glad I have finally at least one free day, I thought I won't survive this week. Every day, I came here late. At 7 p.m. in Monday, at 8 in Thuesday, at 10 p.m. in Wednesday, at 10:30 p.m. on Thursday, at 11 on Friday and yesterday. And everyday I was leaving in the morning, like around 8 a.m... I started every day with a word FUCK! Because I was just so fucked up, especially on Thursday, I thought I won't stand up. Anyway, this week won't be that tough. And I can finally write some articles. Raise your hand if you love Josh Horowitz. I do. I love him so much, he and also Ben Lyons are my two absolutely most favorite reporters in the world. Josh is just perfect. We don't have an interview yet, but Kristen was meeting him on October 7 and this new Happy/Sad/Confused photo is the result. And I totally love that! It's absolutely fucking awesome! Kristen looks gorgeous, I guess she's having a good time with Josh everytime, because he's just so cool, you know, not any jerk who just asks questions and is boring or rude or you feel like he doesn't even care. And I just love him, I hope we get some interview for MTV by him too.

imagebam.com

4 komentáře:

  1. Ahoj, po měsíčním hiatusu (konci holek a mě) jsem zpátky já Nicol, ale s trochu jiným stylem, kdy nebudu přidávat o 80 herečkách, ale jenom o hrstce, která mě baví nejvíce. Budu ráda za přečtení mého vyjádření a jak to potom s námi bude. Děkuji Vaše Nicol. http://best-actresses.blog.cz/1410/navrat-slecny-nicol-ale-trochu-jine-b-a

    OdpovědětVymazat
  2. Taky sleduješ Joshe na instagramu? Já tyhle jeho fotky zbožňuju - i když si říkám, že by zase mohl přijít s něčím jiným. Každopádně tahle fotka se naprosto povedla! Kristen to tam moc sluší :) Líbí se mi hlavně její výraz u "confused" Jinak držím palce, aby se to u tebe už trochu zklidnilo. Já se hrozně bojím příštího týdne, protože to bude hodně školně nabité. Ale snad to uteče a přežiju to...

    OdpovědětVymazat
  3. Já tuhle jeho srandu miluju, vždycky vziknou tak vtipné fotky Tahle s Kristen je naprosto boží

    OdpovědětVymazat