středa 8. října 2014

New clip from 'Camp X-Ray' with Cole and Ali

Ahoj. Když jsem psala tenhle článek, stejně jako ten předchozí, byla vlastně noc. Věděla jsem ale, že se vrátím domů až tak kolem deváté nejdřív, takže jsem se rozhodla připravit pár článků na ráno, protože se jich nakupilo poměrně dost. Vstávala jsem v 7:30 a šla jsem spát nejdřív v jednu, než jsem ty články napsala, takže jsem hádám byla ráno dost v prdeli, ale co bych pro tenhle blog neudělala :D Hlavně by mě štvalo, kdybych neměla čas to přidat, teď mám náladu, takže teď to píšu. Mám pro vás jeden nový klip z Camp X-Ray. Tentokrát delší, než jaké jsme měli možnost zkouknout tento a minulý týden. Je to rozhovor mezi Cole a Alim a kupodivu i rozumím, no překlad dodám až večer, protože na to už fakt nemám. No určitě se koukněte, hrozně se mi líbí :) Musím se na ty klipy ale přestat koukat, jinak z toho filmu nebudu nic mít :D
* * * * * * * *
Hi. When I was writing this article and the previous one, it was actually night already, but I knew, that I won't be here whole day, so I decided to prepare some articles. I get up at 7:30 and was writing these prepared articles at 1 a.m., so I was messed up a bit in the morning, but it's fine :D I have for you one new clip from Camp X-Ray movie. I will add the translation in the evening, for now just the clip. It's longer than all we saw last and this week. It's a conversation between Cole and Ali and I really love it. I can't wait for this movie, I truly can't but I will have to stop watch these clips:D

2 komentáře:

  1. Na Camp X-Ray se těším čím dál tím víc :) Tenhle klip se mi moc líbil. Jak tam Ali říkal "Nemáte právo mi přikazovat"... Fakt se těším, až se na X-Ray podívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten film bude pecka, já to snad ani nedokážu napsat, jak jsem zvědavá :)!!!

    OdpovědětVymazat