sobota 4. října 2014

Sony Pictures will try to get an Oscar nomination for Kristen


Bože můj! Kurva drát, ono se to fakt děje! Vážně, vážně se to děje! Sony Pictures Classics, což je distributor filmu Still Alice, se pokusí získat pro Julianne Moore nominaci na Oscara, to už víme, ale nejen pro ni! Bylo oznámeno, že se pokusí získat nominaci i pro naší drahou Kristen v kategorii nejlepší herečka ve vedlejší roli, za její ztvárnění dcery hlavní postavy, Lydie. Víte, co to znamená? Že Kristen možná konečně získá nominaci na Oscara! Tohle je prostě dokonalé! Spoluředitel společnosti Sony Pictures Classics Michael Barker se o tom zmínil v rozhovoru pro The Hollywood Reporter. "Kristen Stewart je někdo, koho jsme viděli za poslední roky v mnoha filmech - 4 v roce 2014, tři přichází příští rok - a ona předvedla skvělé výkony v různých žánrech. Ale je něco na tomhle výkonu, co je mnohem hlubší a dřív je neukázala. Je v tomto filmu skutečně fantastická." Což zní skvěle samo o sobě. Když vezmeme v potaz, že to znamená kampaň na získání nominace na Oscara, tak je to ještě lepší. "Nejde jenom o poslání DVD (Academii), ale děláte reklamy a promítání a snažíte se k těmhle kategoriím přilákat pozornost. Pokud vím, tak ona tenhle film velmi výrazně podporuje," říká Barker. "A my také." Bože můj. Je to tak úchvatné!!! Já jsem tak nadšená!
* * * * * * * *
Holly fuck, it's happening. Like seriously, it's happening. Sony Pictures Classics, who are official distributors of Still Alice movie, will try to get an Oscar nomination not just for Julianne Moore, but also for our Kristen in category: Best Supporting actress! I knew it, I knew it, it's happening. It's going to happen, I can feel it, it will work, I know it.
Co-chief of SPC Michael Barker said about Kristen's performance: "Kristen Stewart is someone we have seen in many movies over the last several years - four in 2014, with three coming up in 2015 so far - and she has shown great range in such a wide variety of genres. But there is something about this performance that has new depths that she hasn't shown before. She's really terrific in the film." Which is itself pretty awesome, but also talks about the campaign. "Not only do you send the DVDs, but you have ads and screenings and try to point out these categories for attention. As far as I know, she's fully supportive of this film in a major way," Barker said. "We certainly are." Oh God, this is fucking freaking awesome!

7 komentářů:

  1. Strašně si přeju, aby to vyšlo a Kristen tu nominaci nakonec získala, je mi jedno, že jsem ten film ani neviděla, z těch útržků se mi zdá, že by mohl být moc dobrý, přesně takový ten typ filmu, které já mám děsně ráda. Ach, ach, tak snad to vyjde!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je naprosto úžasná zpráva! Doufám, že se jim to podaří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá zpráva :). Přeji jí, aby jí to vyšlo, ona si to určitě moc zaslouží :).

    OdpovědětVymazat
  4. Teda takhle zpráva mě rozhodně potěšila:) Moc bych Kristen tu nominaci přála a samozřejmě i výhru, tak snad to klapne a probojuje se tam:) A to se na film těším ještě víc, asi to bude vážně taková bomba jak očekávám a Kristenin výkon zajisté opět prvotřídní!:)Jinak děkuji moc Angie, že jsi mi to napsala, určit mě to zajímá:) Jsem ráda, že je v pořádku, to je hlavní, no ale je škoda, že blog už pro ní není, chybí mi tu, ale rozhodně zrovna na ní a její blog nikdy nezapomenu

    OdpovědětVymazat
  5. To je vážně úplně úžasná novinka!! Moc jí to přeju, protože ona by si nominaci určitě zasloužila!:)

    OdpovědětVymazat
  6. To je skvělé, Kristen je dobrá herečka, jen si někdy vybírá špatné filmy ale tenhle film vypadá dobře, tak držím palce. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vážně, ale opravdu smrtelně vážně doufám, že to výjde! Kristen byla v poslední době neuvěřitelně pracovitá a sakra všichni víme, jak moc by si tuhle nominaci zasloužila! Snad se to Sony povede, protože když se to podařilo už u Julianne byla by škoda to nezkusit ještě jednou!

    OdpovědětVymazat