neděle 12. října 2014

Gallery update 35.9: Portraits for Byrdie

Dobře, dobře... chtěla jsem celý den psát články, ale nakonec jsem jen uložila fotky a už se mi nechtělo nic dalšího :D Klasika :D No nic, zatímco sleduju RED 2 s Brusem Willisem a dalšíma slavnejma hercema, kteří si to očividně velmi užívají, hrát v tom:D, napíšu alespoň něco. Mám celkem tři updaty galerie, ale nevím, jestli je zmáknu všechny, spíš ne, ale tak si holt nechám ještě něco i na zítra :D Těhle 7 fotek, které pro vás mám teď, nafotili během příprav Kristen na premiéru Camp X-Ray v New Yorku minulý týden v pondělí 6. října. Ty fotky jsou absolutně překrásné a já jsem se do nich naprosto zamilovala. Jillian Dempsey, co dělá Kristen make-up a tak i odpovídala na nějaké otázky ohledně toho, jak probíhá taková příprava... a je to i docela zajímavé, ale upřímně si nejsem jistá tím, jestli to má cenu překládat, když je tu teď tolik dalších věcí, které mám v plánu přeložit, rozhovory s Kristen a tak. Takže kdyby někdo měl zájem, tak mi může říct, ale jinak se na to asi vypeču. Zatím si užijte fotky, protože jsou vážně perfektní :)
* * * * * * * * * * *
Fine, fine, I wanted to write articles whole day, but in the end I just saved photos but was too lazy to put them on the blog. Anyway, I am doing it now, while watching RED 2 with Bruce Willis and so many other famous actors. It's so obvious they love to be in that movie and are absolutely enjoying that :D Anyway, I have three gallery updates... not entirely sure if I will publish them all, but for now at least this one. These 7 photos were made the day of Camp X-Ray premiere in New York City. They were taken for the Byrdie magazine and I totally fell in love with them. I love them so much, they are just amazing. Especially some of them. I love the first one and the fourth one here in this update the most, but I love all of them. Jillian Dempsey, Kristen's make-up stylist also answered few questions about what it's like to prepare Kristen for event like this, which is quite interesting, but I will translate it later, if I do it at all. For now, enjoy photos :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Tak tenhle fotky jsou opravdu úžasné. Nejvíc se mi líbí ta první a pak pátá ♥ Navíc se mi to zdá jako super nápad, nafotit takový photoshoot během příprav na nějakou premiéru :) Takže palec hore! :)

    OdpovědětVymazat