neděle 27. července 2014

Jsem zpět z Itálie.


Ciaooooooooo!!!!
Jsem zpátky, zpátky z ráje. No, dobře, to trochu přeháním... Docela dost to přeháním, popravdě :D Jaká byla Itálie? Itálie jako taková je spolu s Anglií mou zemí zaslíbenou. Chtěla bych tam žít, alespoň chvíli. Stejně tak v Anglii. Tam klidně víc, než chvíli :D Já nevím, nejradši bych se sebrala a cestovala po světě. Dostala jsem se na vejšku, budu psát odvolání na další... ale nevím, stejně to cítím tak, jak to cítím. Ale dostala jsem se na školu, na kterou jsem se dostat chtěla, což mi dodává optimismus. Spíš to, co bude následovat, moc ne... Teď se mi zas komplikuje voda... a prostě zas musím něco řešit, hned jak přijedu domů, to nesnáším. Ale rozhodla jsem se, že se nebudu rozčilovat. Doháním teď to, o co jsem přišla na Comic-Conu, který je od čtvrtka, mám miliardu věcí, které musím přidat na blog o Sophie, protože narozdíl od Kris na tom Comic-Conu byla, takže je toho jak nasráno s odpuštěnim :D Ale protože neustále prohlašuju, že blog o Kristen je hlavním blogem, kterým mám (což je i pravda, ne, že to jen říkám :D), tak musím aspoň napsat, že už jsem zpátky. Co se týče Itálie, tak bylo to... fajn. Bylo to fáááájn, ale, má to své ale, to si zase počtete, až se dokopu k napsání toho článku :D Každopádně, ten napíšu až zítra nebo v úterý, protože na dnešek jsem spala v buse, což znamená, že jsem prakticky nespala... tak 2 hodiny vždycky po deseti minutách tipuju.. tudíž jsem co? Totálně tuhá? Dneska jedu na autopilota a koukám akorát na panely z Comic-Conu. Za čtvrt hoďky mi začíná na JOJke Alenka v Říši divů od Tima Burtona s Johnny Deppem, což přesně odpovídá momentálnímu stavu mého mozku a Tim Burton s Johnnym jsou ideální kombinace vždycky, není-liž pravda? :D Tak doufám, že jste se tu měli fajn, děkuju za trpělivost, zítra už hádám zas trochu oběhnu a přidám i něco smysluplnějšího než tenhle výkec, ale na to dneska nemám sílu :D
Zatím se mějte.

2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že sis Itáliii užila :) Taky bych chtěla někam na dovolenou, ale toho se nejspíš dočkám, až si budu sama na sebe vydělávat Taky nedokážeš usnout v autobuse? To máme společné. Já taky dokážu spát jen po chvilkách a na krátkou dobu

    OdpovědětVymazat
  2. s Italii a Anglii s tebou naprosto souhlasim, uzasny mista. a ta aminka je z Konce přehlídky, že? s Benem ♥

    OdpovědětVymazat