čtvrtek 3. července 2014

Gallery update 32.3: 10 new stills from Camp X-Ray!

Ahoj zlatinové, jak se máte? Nevím, jestli budu připravovat nějaké články nebo ne... vracím se domů ve středu, to není tak dlouhá doba... nemám nějak vůbec čas něco připravovat, ale možná vstanu zítra brzo a ještě něco stihnu, uvidím. No... mám pro vás ale teď něco úchvatnýho! Nové fotky. Strčila jsem je sem všechny, protože jsem prostě chtěla, aby je všichni viděli všechny aspoň v náhledu, protože ne všichni se vždycky na ten zbytek do té galerie vážně kouknou :D Takže je sem dávám rovnou všechny, protože jich není tolik, jen 10, ale zato jsou naprosto skvělé!!! 10 nových stills fotek z filmu Camp X-Ray!!! Oh my Carlisle, já se z toho málem podělala, když jsem je viděla. Naprosto je žeru, všechny do jedné, jsou perfektní. Miluju ten film a to jsem ho ještě ani neviděla, ty fotky vypadají tak skvěle! Já se tak hrozně těším, až ten film uvidím. A nutně potřebuju trailer. HNED TEĎ! Miluju ty fotky, jsou vážně dokonalé. Hrozně se mi líbí ta 6., jak Kristen kouká do toho okna ve dveříh na Peymana, bože, bude to dokonalej film! Má jít mimochodem na festival do Švédska. Švédové jsou piráti. Piráti jsou pro nás v našem malém státu velmi důležití :D Ale uvidí se no :D Každopádně teda 7 jich je s Kristen a ty zbylé tři, na těch Kris není. Jedna je s Peymanem, jedna je s Lanem Garrisonem a jedna je... no tak nějak s někým, kdo zneškodňuje jednoho z vězňů :D
* * * * * * * * * * *
Hello my darlings... I don't know if I will prepare some articles or not... I am coming home on Wednesday, soo... it's not that long time, but maybe I will write something, I don't know. But now I have for you something awesome. New photos. I just gave them all in one article. There are also in the Gallery, but I had to publish them all, because I want all of you to see them all, because they are absolutely amazing and I know, that not everybody really goes to the gallery to see the rest of it. I have for you 10 new stills photos from Camp X-Ray movie!!! Oh my fucking freaking Carlisle, I love them so so so so so so so much. I love this movie and I didn't even had to see it for it. These photos are so amazing! So amazing, I adore them. Oh, God, I am soo excited. I need to see the trailer. NOW! Three of these photos are without Kristen and the rest of them with her.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. A já pořád nevím o čem chci blog!!!! Když vidím Kristen chci Kristen.. Ale zase chci koukat na SPN a sdělovat světu své dojmy a pocity..

    OdpovědětVymazat
  2. Tak už jsem si vybrala a víš co je na tom nejlepší? Že ta tvoje ikonka s Hannou je opět aktuální.. protože na blogu mám i PLL :3

    OdpovědětVymazat
  3. Z těch nových fotek jsem vážně nadšená! Už se na film moc těším - doufám, že brzy uveřejní nějaký ten trailer A souhlasím s tebou, ta šestá fotka mě taky dostala. Bože, já už chci Kristen vidět v roli vojandy!Jinak doufám, že si Karlovy Vary užiješ :) Až se vrátíš, a pokud budeš mít čas, tak napiš, jak ses tam měla a na jaké filmy sis zašla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou naprosto úžasné! :3 Ve varech si to každopádně užíj! Četla jsem, že tam bude železný trůn z GoT (respektive dřevěný -_-) doufám, že přidáš fotky! :3 Závidím ti

    OdpovědětVymazat
  5. Pořádně si to ve Varech užij, pozdravuj Mela a trůn!
    A já vážně začínám pochybovat o tom, že zvládnu přežít trailer Camp X-Ray... Mám od tohohle filmu opravdu velká očekávání, už se ho nemůžu dočkat - docela smutný, když se člověk musí těšit nejdřív na trailer, protože filmu se dočká asi až v příštím tisíciletí

    OdpovědětVymazat