čtvrtek 31. července 2014

Gallery update 33.4: On the cover of Télérama magazine

Ahoj lidi. Jak se máte? Já jsem unavená. hodně unavená. Byla jsem v práci, což bylo dost vyčerpávající. Bolí mě hlava a záda a mám pocit, že celý den je v prdeli. Fakt se netěším, až budu jako pracující osoba po škole mít tohle každý den. I proto tolik toužím odjet někam a rok se třeba někde toulat. Ach jo, už zas o na mě sedá :D Nechám toho :D No mám naplánovaných pár článků, ale vzhledem k mojí náladě to vidím jen na jeden :D Mám pro vás scan z Télérama magazínu, na jehož obálce je právě naše drahá Kristen. Nehorázně jí to tam sluší :) hrozně se mi líbí všechny ty portréty, které nafotila v Cannes :) Pořád doufám, že se jich objeví víc a ony se fakt pořád objevují :D je to vtipné :D
* * * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I am tired. Very tired. I was in work, which was pretty exhausting. Anyway, I have for you today some articles, I am not sure, if I will publish them all or not, it depence on my mood. First of all, I have for you scan of cover of Télérama magazine, for which Kristen made an interview and also some portraits in Cannes during the film festival. I personaly love this portrait, which is on the cover, love so much. Kristen is there so beautiful and I love that oufit she had for these press events in Cannes.

imagebam.com

6 komentářů:

  1. Ta fotka je krásná a ty si hlavně pořádně odpočiň!:) Já jsem letos nesehnala brigádu, takže nic nedělám a každý den mám pocit, že jsem úplně zbytečná Jsem tak odpočatá, jak jsem snad ještě nikdy nebyla!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná obálka..:)
    A kde, že to pracuješ? Umím si představit, jak se ti nechce, když jsou prázdniny..

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná fotka,Kristen to tam strašně sluší. Ty hlavně odpočívej, když máš volno a neřeš blog. Stejně polovina lidí je neaktivní..viz moje maličkost

    OdpovědětVymazat
  4. Ta obálka mi vyrazila dech, Kristen je na ní uplně překrásná, povedla se! :)PS: http://lucyhale-only.blog.cz/1408/kontrola-affilates

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za ten komentář u mě na blogu ♥Ta fotka je totálně úchvatná! Horzně se mi líbí ten outfit a ten jají napůl neučený styl vlasů. Vypadá vážně neskutečně :33Mimochode, neboj takhle to mám taky. Vlastně nad tím přemýšlím skoro pořád a ten přemýšlím nebo jsme spíš už skoro rozhodnutá o přechodu na jinou školu abych měla lepší šance se pak někam dostat :))

    OdpovědětVymazat
  6. Pošlu ti nějakou energii navíc, chceš, Angie? :) I když je fakt, že poslední dobou bych ji potřebovala taky nějak dohnat No, holt nemůžeme mít všechno, že. Ani podělanej trailer Camp X-Ray, i když jsme se tak aktivně přidaly do té blbé skupiny Život je prostě fucking nefér

    OdpovědětVymazat