neděle 13. července 2014

Gallery update 32.7: Two personal photos

Bože, jsem fakt strašně unavená. Až bych použila sprostý slovo jak v tý ájině, ale když česky mi to zní až přehnaně sprostě na to, abych to použila :D Spala jsem totiž dneska u kamarádky na hausbótu, což bylo super, ale bylo tam ráno tolik světla, prakticky od půl pátý, že jsem se furt budila... a kolem šestý už jsem vždycky usínala akorát tak na 5, 10 minut, žádnej pořádnej spánek. No ale chtěla jsem napsat aspoň nějaký článek, když jsem na to tu celej den pekla. Mám pro vás dvě starší fotky, které se objevily před měsícem a něco, možná už je to i dýl, jsou to osobní fotky Kristen... které unikly na internet... a to je vlastně ten důvod, proč jsem je nezveřejňovala, i když jsem je měla v rozepsaných, no když jsem na ně dneska narazila, říkala jsem si, že je sem přeci jen hodím, protože jsou stejně všude na netu a jsou skvělé. Takže asi tak. Vzhledem k barvě vlasů vznikly v době, kdy se natáčel film American Ultra... no na obou fotkách je Kristenin kamarád CJ, no kdo je ta holčina na té 2. nějak nevím... v jejích kamarádech se tak dobře nevyznám, takže jediný, co dokážu říct, že to není Alicia... ale jak se jmenuje... vím, že má ještě Suzie, ale ta je tuším blod? Vždycky zapomenu, jak vypadá :D takže prostě nevím, jak se jmenuje, ale hádám to není tak podstatná informace bez které nedokážete žít, nebo ano? :D Protože ono by ve skutečnosti nebylo těžké to zjistit, já jsem akorát hrozně líná takhle večer :D
* * * * * * * * *
Oh God, fucking tired today whole day. I've slept at my friend's place, at hauseboat, which was super cool, but too much light and I woke up befor 6 a.m. and couldn't sleep anymore, just for few minutes and than woke up again. So I am pretty tired, but I wanted to publish something today. I have for you two older photos, which I found in the pre-writes but I never published that, so I am doing it now. Two personal photos of KRisten and her friends... probably from some time around American Ultra filming, maybe from New Orleans, I am not sure. They leaked on the internet and that's actually the reason why I didn't publish them for so long, but I love them so much, that I just had to. I believe you know that it's CJ in these pictures, but I am not sure who's the girl on the second one. Some help? I really don't know, I don't know her friends that much, I just know it's not Alicia.

imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Jsou to skvělé fotky, připomínka jejich dlouhých vlasů.. ano, nesmířím se s tím..

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotky, Kristen vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat