čtvrtek 10. července 2014

Gallery update 32.4: Paris Fashion Week - Chanel Fashion Week

Moje první reakce? No to mě poser. Vážně, byla jsem v šoku. Naprosto. Kristen se objevila v Paříži po týdnech ticha, což není nic divného, ninja style, je to Kristen, u ní je tohle normální... ale jde o to, jak se tam objevila. A to mě totálně šokovalo. Protože na červeném koberci módní přehlídky Chanelu na Pařížském týdnu módy se objevila s ostříhanými vlasy. Ano, nechala se ostříhat... a ano, nejsem schopná si na to zvyknout a asi ani dlouho nebudu :D Je to divné... teda takhle, hrozně jí to sluší a líbí se mi to, ale od doby, co znám a bloguju o Kristen... má dlouhé vlasy. Dlouhé krásné vlasy které jsem vždycky milovala... a najednou BUM! A ona je ostříhá :D Jako... její věc, její hlava a její rozhodnutí, ale bylo by fajn, kdyby nás třeba jako trochu varovala :D Ale líbí se mi to, fakt se mi to líbí. Vtipný je, že jsem to vlastně čekala. Protože si je ostříhala kvůli Equals... a já si tak nějak říkala... nevím, jak mě to napadlo, ale říkala jsem si, že určitě jí budou dělat něco s vlasama... že jí třeba ostříhaj. A ono jo :D Jsem to těmahle myšlenkama přivolala :D No... pak je tu ten outfit od Chanelu... no... no... takhle... jí to hrozně sekne. Ale mně se to nelíbí :D Fakt ne, ty kalhoty jsou podivné, jako nelíbí se mi ani ten náhrdelník.. ale jí to vážně sekne, jen už jsem viděla lepší modely no. Kris se z nějakého důvodu převlékla a z přehlídky odcházela v jiném oblečení a s jinýma botama (takže doufám v nějaký shoot nebo nějakou další akci, jiný důvod v tom nevidím)... a tenhle outfit se mi líbí hrozně moc. Strašně jí to sluší, ty černé kalhoty a boty jsou skvělé a bože, ten klobouk? DOKONALOST!!! Zbožňuju ho. Neskutečně jí to sekne! Ale ten celkově bílý outfit na červeném koberci se mi moc nelíbil. Takže si užijte fotky :) je teď hodně věcí, které můžu přidávat, ale nevím, jak budu mít čas, ale s tímhle jsem čekat nemohla :D Taky by mě zajímalo, jestli je teda to tetování pravý nebo ne? Už mě s tím trochu rozčiluje :D :D Jinak kromě fotek ze show, z příchodu a nějakých pár portrétů jsou tam taky fotky s leklou rybou Karlem Lagerfeldem a pak třeba ještě s Tarou Swennen, Kristeninou stylistkou... a nějakýma dalšíma lidma, tak to zkoukněte :D Naštěstí se nevyfotila s Jaredem Leto, to by mě totiž nakrkla :D Ale seděl jen pár židlí vedle ní :D
* * * * * * * *
My first reaction? Fuck my life. Seriously, I was in shock. Totally. Kristen showed up in Paris after weeks of silence, which is nothing weird, this is her ninja style, it's normal, that she shows up somewhere when you don't expect it at all, but this? This was too much. Because Kristen... let cut her hair off. Like... seriously, I am not kidding, she did it. And that totally shocked me. In Paris is every years fashion week and Kristen came there for Chanel fashion show on July 8, and when I first saw these photos, I didn't know what to think. It is sooo beautiful, I love it, but... I was in shock and I still kind of am, because I love Kristen's hair so much, since I know her and blog about her, she had that long beautiful hair... but now... it's gone. I don't know, I love it, but it's also pretty weird. That outfit, that's the second thing... It's Chanel. And... it's actually... kind of weird, I don't like it. I think she looks gorgeous in it, but I... don't like that outfit. Actually, she had two outfits. For some reason, she changed her clothes before she left... and that outfit with black pants... I fucking love that! And the HAT! oh my god! I love it, totally love it. So so so so much! There are many things that I can publish, but I am not sure if I will have time for it today, but I couldn't wait with these photos. Enjoy photos, I am sooo excited! One more thing... is that tattoo real or not? It freaks me out that I can't be sure :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Já se teda přiznám, že jsem z tohoto jejího nového sestřihu naprosto unešená! Hrozně moc se mi tenhle její sestřih líbí ♥ (na krátko byla i po natočení The Runaways) Co se týká jejich outfitů. Model, který měla na té modní přehlídce mě taky moc neoslovil. Nevypadá to špatně, ale ta spodní část mi prostě nepadla do oka. Jako další - moc nechápu proč má Kristen, ale i další lidé, co seděli vedle ní, během té přehlídky nasazené sluneční brýle. Nemyslím si, že by v té hale svítilo slunce. Taková věc se slunečními brýlemi se dá čekat snad jen od Anny Wintour Její druhý outfit mě ale na druhou stranu naprosto učaroval. Strašně se mi ke Kristen hodí. A ten klobouček mě taky dostal ♥ Kristen by je měla nosit častěji :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty rezave vlasy ji moc slusi i s tim klobouckem vypada uchvatne

    OdpovědětVymazat