pondělí 28. července 2014

Gallery update 33.2: HQ photos for Studio Ciné Live

Zachraňte mě! Prosím! Mému tátovi je špatně od žaludku... a když je mu blbě od žaludku, tak je to noční můra, ale nemůžu odejít, protože můj brácha jde pryč a kdybych odešla i já, tak budu za špatnou dceru... Ale nemůžu to vydržet, prostě nemůžu. Bolí mě hlava jak prase. Poslouchat celej den, jak někdo zvrací, je na nic... ale poslouchat mého tátu, jak celý den zvrací, tak je vám z toho blbě a chce se vám zvracet taky, protože to zní, jako když se dáví velryba. Jsem hnusná, já vím a taky začínám být trochu nechutná, nechám toho. Vím, že za to nemůže, ale prostě se to nedá vydržet. Bratr právě odešel, hajzl, jemu se z toho aspoň nedělá na blití a nechá mě tady, občas mě fakt sere. Vlastně dost často. No nic.. chystám obří update stránky o Sophie, kromě článků z Comic Conu i nový design, ale než se na to vrhnu, tak chci přidat něco sem. Takže i přidám. Už nějakou chvíli se chystám na článek o Equals, jehož natáčení se blíží, tak to se tu dneska možná objeví. Ještě před tím ale tenhle gallery update. Mám pro vás tři nové fotky, teda.. nové... jsou vlastně staré, jsou to ty, které byly v magazínu Studio Ciné Live, akorát teď byly zveřejněné (díky!!!) bez textu, bez nápisů, tagů a tak, v HQ. Miluju ty fotky, hlavně potom tu 3. :)
* * * * * * * *
Save me, please. My father is sick. And when he is sick... it's a nightmare, but I can't leave, because that would look like I am bad daughter and leaving him here when he is sick, but I can't stand that, I really can't. My head hurts so fucking much. Listening someone vomiting whole day sucks, but listening to my dad vomiting whole day makes you sick and makes you want vomite too, because it sound like chocking whale. Ok, I am being disgusting now a little bit, I know. Anyway, I am working on ultra big update on my second site about Sophie Turner, including new layout, but before that, I will publish something here. First of all, I have for you three photos for Studio Ciné Live magazine. I published them some time ago, but just on magazine scans. Few days ago they were published in HQ and I totally love them, especially the third one :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář: