úterý 1. července 2014

Gallery update 32.1: Selfie with Cole for Flaunt magazine

Ahoj ahoj ahoj ahoj ahoj. Já se moc moc moc moc moc omlouvám, že jsem tu posledních pár dní nebyla, ale tak nějak nebyly ani žádné novinky a já jsem hlavně neměla čas. Tenhle týden musím chodit do práce každý den, takže nemám tolik času a hlavně jsem teda ani večer třeba nebyla doma, nebo k nám přijela nějaká návštěva nebo tak, takže na blog nebyl čas a upřímně ano moc nálada, nějak jsem si dost četla a dělala jiný věci, když už teď nemusím řešit žádný učení a tak. Hlavně jsem po dlouhý době zase psala, což už mi hrozně chyběl. No.. a včera jsem byla na koncertě 30 Seconds to Mars, takže jsem tu nemohla být ani večer. Dneska jdu sice s kamarádkou ven, ale vrátím se relativně brzo a nikam nemířím, takže tu budu aspoň pozdějc odpoledne/večer. No, o tom koncertu vám ještě povím víc, až se vrátím domů, slíbila jsem, že podrobně popíšu všechny své prázdninové aktivity, které jsou něčím výjimečné, takže i ten koncert, no každopádně vám už teď můžu říct, že to bylo naprosto úchvatné! No nic, no nic... teď mám pro vás taky něco úchvatného :) A to novou fotku Kristen, přesněji novou SELFIE fotku Kristen, která je součástí speciálního vydání časopisu Flaunt, který slaví 15. let a jmenuje se to The Selfie Issue. Jestli jsem to správně pochopila, tak jim různí lidé posílali různé selfie fotky, tedy fotky, kdy člověk podrží foťák/mobil sám a vyfotí se. No a Kristen udělala takovouhle selfie se svou fenečkou Cole, kterou našla opuštěnou při natáčení Camp X-Ray a nechala si ji <3 Ta fotka je hrozně roztomilá, asi mám oblíbenou fotku, je fakt skvělá:)
* * * * * * * * *
Hi hi hi hi hi hi hi. I am so so so so so so sorry, that I wasn't here last few days, but there were no news and I was kind of busy. I have to go to work every day this week, because I won't be here the week before, so I am still somewhere and I have no time for blog. But it will be better, I will be home this evening, I was at 30 Seconds to Mars yesterday, so I couldn't be here even in the evening... I will write you about that later, when I come back home today, but I will tell you one thing... it was absolutely incredible!!! Well, I have for you now something incredible too, I have for you one personal photo of Kristen and her puppy-girl Cole, which she found abandoned on the set of Camp X-Ray. This photo is in an issue of Flaunt magazine for "The Selfie issue", but I saved it to personal category. They celebrate 15 years of Flaunt and their supporters, friends or collaboratores are sending them photos... if I got it right. And I love this photo so much, it's sooo CUTE!

imagebam.com

6 komentářů:

  1. Poslední dobou se mi všechno hroutí jako domeček z karet a já mám každý den pocit, že potřebuju nový start... Nelam si s tím hlavu.. vůbec neřeš moje přestavování blogu a článků a všeho... Já to sama nechápu...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta fotka je úplně úžasná, už jsem ji obdivovala, je strašně roztomilá, mají fajný kukuč oba

    OdpovědětVymazat
  3. O to zrovna teď nejde..Včera jsem se zhroutila.. Byla jsem vyhladovělá a totálně psychicky labilní z práce.. Nemohla jsem už ani chodit, jak se mi třásly nohy.. Jedna věc je, když mě nikdo nebere ve třídě, nebo málokdy málokdy... Tam si sama sedím, čtu si a jsem v pohodě.. Ale když mě pak nikdy nebere v práci a nakládají na mě toho prostě moc bez šance, abych se zastavila a najedla.. No to bych vlastně ještě všechno zvládla, ale nejhorší je to, že prostě cítím, že mě mezi sebe nechtějí... Ale já tam sakra taky pracuju... A je to jenom na 2 měsíce, tak proč mě nemůžou vzít mezi sebe...Promiň, promiň, promiň.. už mlčím.. nesmím si stěžovat.. Promiň, už si nebudu stěžovat.. Je to prostě život, chápu to.. Začátky jsou těžký.. jasný, chápu... Nesmím si prostě stěžovat...

    OdpovědětVymazat
  4. Už se těším až o koncertě napíšeš :) A ta fotka je naprosto dokonalá! Hrozně moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to sweet fotka..zvolila prostě..jak to říct..skvělé "téma"?
    A jinak 30STM ti závidím..

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasná fotka, jedna z nejlepších selfie. Už se těším na tvé zážitky z koncertu :)

    OdpovědětVymazat