úterý 1. července 2014

Gallery update 32.2: On set with Slade

Noooo... já jsem vlastně nikdy nedopřidala fotky z natáčení Twilight filmů, kromě Breaking Dawn, protože to bylo aktuální, když jsem s tímhle blogem začínala. Ani stillsky nebo tak, což je dost trapné... :D Ale.. velké ALE! Mám to v plánu tohle léto, trochu doplňovat galerii a hlavně tam udělat trochu pořádek, protože se velmi snadno dostanete do slepé uličky, protože v rozcestnících není odkaz, i když článek s fotkami existuje... znáte to. To samé tady, co se týká filmografie... to je v dost nepřehlednym stavu. A! A to největší A jsem se rozhodla, že udělám něco jako... plánek :D Což nebude tak vtipný, jak to zní :D prostě to bude článek, ve kterém bude nějakým způsobem napsáno, kam se můžete všude dostat tady na blogu :D protože některý ty věci třeba nevíte nebo ani nemůžete vědět, protože jsou takový celý zmatený :D No, každopádně... to byly 4 roky od premiéry Eclipse... což je docela síla, to už vážně uběhly 4 roky? Se starým blogem jsem byla u toho, to je šílený, pamatuju si to, přijde mi to hrozně nedávno... Vážně šílený. No... Každopádně na starém blogu jsem měla takovou složku, kterou jsem nazvala "On set with Slade", protože režisér filmu David Slade je zároveň i vášnivý fotograf, tudíž rád fotil i na natáčení Eclipse. Většinou to byly abstraktní fotky přírody a tak, no ty nejlepší, teda moje nejoblíbenější, jsem nahrála do galerie. Jen jedna fotka tehdy byla s Kristen, a to ta druhá v tomhle gallery updatu. No a ta první v tomhle článku, ta je úplně nová, dosud neviděná, kterou David zveřejnil na svém twitteru právě ku příležitosti čtyř let od premiéry Eclipse. A já ji naprosto zbožňuju, je vážně skvělá! Hrozně se mi líbí ty jeho fotky, mají takovou skvělou atmosféru. A tahle nová je prostě skvělá. Miluju jí, je vážně perfektní :) David k tomu napsal krátkou zprávu: "Z mého fotoarchivu - nikdy dřív nespatřena - příprava na tu scénu před školou".
* * * * * * * *
Weeeell... I actually didn't add old photos from first three part of The Twilight Saga... which is kind of embarassing, but It's part of the summer plan. But... a big BUT! It's 4 years from the premiere of the Eclipse movie. Which is actually kind of unbelievable, that it's already 4 years. Well... the director, David Slade used to take his own photos on the set and they were pretty awesome. On my old blog, I had category "On set with Slade". There should probably be THE... but it sounds better without that :D And I actually pretty loved his photos, but they are actually not with Kristen, most of them. But I decided to publish some of them in the gallery. Well.. one of them was with Kristen as Bella, it's the second one here. Well... and the first one is new. David Slade published it on his official twitter especially because of the 4th anniversary. And I love this photo so so so much, it's absolutely amazing and I just had to publish it. In the gallery are more photos by David Slade from the set of Eclipse movie, but no more with Kristen, but you can go through them, some of them are very beautiful :)


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat