úterý 29. července 2014

Big EQUALS update


Ahoj ahoj ahoj. Nový design. Co na něj říkáte? Ha ha, já vím, není to totiž nový design tady, tenhle fialovo růžový jsem si naprosto zamilovala a nemám srdce na to ho vyměnit, zatím. Ale udělala jsem nový design na blog o Sophie Turner (odkaz v menu) a ten totálně žeru :D Ano, narcis promluvil :D Proč o tom mluvím? No abyste se koukli :D a řekli mi, co si myslíte :D Nicméně... mám pro vás konečně ten slibovaný článek o Equals. Je toho poměrně dost. Nejdřív jsem čekala, až toho bude trochu víc a pak jsem najednou byla líná, už ani nevím :D No... takže.. pár věcí. Jako první bych měla zmínit, že Kristen už je několik dní v Japonsku, v Tokiu. Odletěla tam, když jsem byla v Itálii. Už jsou i nějaké fanouškovské fotky, o kterých budu mluvit později v odděleném článku. Co se týče natáčení filmu, tak to začíná už za pár dní, 4. srpna 2014 v Tokiu. Kdy v Tokiu končí známo není, ale víme, že od 4. do 14. září se natáčení přesouvá do Singapuru. V Singapuru zároveň probíhají castingy na menší role, na které mají velmi specifické požadavy. Což je vlastně docela logické, vzhledem k tomu, že jde o film, ve kterém je nový svět, který má určitá specifika, která se musí dodržet. Mezi požadavky patří například u žen přirozená barva vlasů, u mužů to, že musí být hladce oholeni, nesmí mít nikdo brýle (zřejmě není možné v této společnosti, aby měl někdo zkažený zrak), musí jim být mezi 20 a 50 lety, mluvit musí perfektně anglicky s neutrálním americkým přízvukem... atd, víc požadavků je na seznamu pod textem. Co dál? Jo... už vim... ty animace :D Co znamenají? Jacki Weaver. Ta se totiž přidala k obsazení Equals... nebo to tak alespoň vypadá. Rozhodně je pravděpodobné, že to tak bude. Nedávno se o tomto projektu dokonce krátce zmínila v jednom rozhovoru. Řekla přibližně toto: "Nemyslím si, že už jsem podepsala smlouvu, ale je to úchvatný scénář a Drake Doremus je úžasný, vážně, je to takový wunderkind*, že? Myslím tím, víte, je mi 31 let a už natočil pět filmů. Což je úžasné. A opravdu miluju ten scénář a skutečně se těším na spolupráci s lidmi jako Nich Hoult a Kristen Stewart a Guyem Pearcem. A jet do Tokia bude také skvělé, moje vnoučata jsou japonci, protože moje dcera si jednoho vzala, takže miluju Japonsko. Takže to je úžasné." Jinak ta anglická verze je moje transkripce podle poslechu, takže kdo jí skopčí, toho sežeru :D Co dál? No... Kristen už má zase trochu kratší vlasy, ale o tom budu mluvit později. No co ještě? Já už ani nevím... jo, jasný, málem bych zapomněla, na IMDB.com se objevilo, že hudbu pro film bude dělat Sascha Ring, který se věnuje elektronické hudbě a vystupuje pod uměleckým jménem Apparat. Elektronická hudba zrovna není moje věc, ale jak jsem tak poslouchala pár jeho skladeb, tak si myslím, že by se to mohlo hodit k tématu filmu a že by to hlavně mohlo být hodně zajímavé. Dělal nějakou hudbu pro Breaking Bad, což je ta poslední píseň, kterou jsem vám sem dala, nebo třeba pro film Traumland. Takže si to poslechněte a udělejte si svůj názor no :D To je asi všechno, kdyby mě ještě něco napadlo, tak to sem přidám :D
* * * * * * * * *
Hi hi hi hi hi. New design. What to say about it. It's not here :D It's on the blog about Sophie which I have :D Link in the menu, you can check it out, I would like to know your oppinion. Only reason why am I talking about that. I kind of like it. Anyway. I have for you now article about EQUALS. I was still waiting with this, 'cause I wante to write a bigger one... or I was just lazy, I am not sure :D But now I have pretty lot things about it. So I will tell you. First of all... Kristen is in Japan already. She arrived there few days ago, when I was in Italy, so that's great. She arrived save and we already have fan photos. Which I will talk about later in separated article. Now... information about the filming. Shooting starts in few days, on August 4 in Tokio, Japan. That's where the shooting starts. Then it moves to Singapore, where they will be shooting from September 4 to 14. The production is looking for some actors to play smaller roles, casting call, and it's very specific, what are they looking for. Which is actually pretty logical, because it's a movie where is created a new world, a system with some specifics. Requirements are for example age between 20 and 50, natural hair color, excellent English with neutral American accent, men should be shaved and have short hair, etc. More on the list which is down this text. Well.. what else? Right. Those animations up there. What do they mean? Jacki Weaver, who was by the way part of the Silver Linin Playbook movie, which is another connection to JLaw. She is going to play in Equals. Or it seems like she is. And she also talked about that a little bit. "I don't think we've signed on the dotted line yet but it's a terrific script and Drake Doremus is wonderful, really, he is real wunderkind, isn't he? I mean, you know, 31 years old and 5 feattureted movies. Pretty amazing. And I love the script and I am really looking forward to working with some like Nich Hoult and Kristen Stewart and Guy Pearce, so... that's it. And going to Tokio will be great too. My grandchildren are Japanease 'cause my daughter married one so I love Japan. So that's wonderful." This is my transcript, which is kind of... improvised, 'cause I don't recognize every world she says. If you want to watch the video, you can here, it starts at 13:19. What else? I feel like I had more... Right, KStew cut her hair off a bit more. Just a little bit... but about that later. Yeah, I know, I almost forgot. Sascha Ring is going to make music score for Equals movie. Or he is at least written on IMDB.com that he will. He is more known as Apparat and some of his music sounds really good. Not very my thing but it sounds good and I believe it's going to be interesting. And I feel like it will work pretty well with this kind of movie. He made some music for TV show Breaking Bad (the last from these I have for you as examples of his work) or for movie Traumland. So... check out, make your own oppinion. That's all I guess... I am not sure, maybe something else will cross my mind.



imagebam.com
click for bigger size

1 komentář:

  1. Tak na Equals se těším ještě víc. Jacki mám hrozně moc ráda - je to sympatická dáma a v Silver Linings Playbook ji naprosto zbožňuju ♥ Takže doufám, že se tato informace potvrdí a Jacki ve filmu uvidíme :)
    Ten tvůj nový design na blogu o Sophie jsem viděla už včera a hrozně moc se mi líbí! Vybrala jsi skvělé fotky a moc se mi líbí odstíny modré, které jsi použila :)

    OdpovědětVymazat