čtvrtek 10. července 2014

Gallery update 32.5: BTS photos from new photoshoot with Juliette Binoche

Tak jo, něco je rozhodně špatně s toplistem. S toplistem, blogem.cz a nebo zkrátka nevím, jak je to možné. Hrozná spousta lidí dneska (včera) přišla na tenhle blog... víc jak 300, což je naprosto úchvatné, ale zároveň dost nepochopitelné. Hlavně proto, že většina z nich zabrousil k tomuhle konkrétnímu článku<, který sice má souvislost s aktuálním děním kolem Kristen, ale úplně nechápu, jak se k němu někdo dokázal dostat :D Muž na fotce je Kristenin vlasový stylista, který ji před pár dny zbavil jejích dlouhých vlasů a dvě hodiny před módní přehlídkou Chanelu ji ostříhal v jejím hotelovém pokoji. Ano. Je to on, já vím, že je, ale... ALE... já ho tam nejmenuju, protože tehdy jsem našla fotku, která se mi líbila a věděla jsem, že je to její stylista, ale netušila jsem, jak se jmenuje... takže je tam fotka s ní, popisek k tomu, že Kristen with her hair stylist or who is he... a to je celý. Nic víc. Někdo mě zřejmě hodně propaguje nebo já nevim :D Fakt nevim, jak někdo mohl vyšťourat zrovna tuhle fotku, protože jsem to zkoušela a fakt mi to nešlo :D Každopádně mám pro vás dneska (vlastně zítra, ale další den je pro mě až, když mezi ním a tím starým proběhne alespoň hodina spánku) další fotky. Jsou jen tři, z behind the scenes a ne moc kvalitní, ale jsou vážně skvělé :) Kristen fotila v Paříži nový photoshoot spolu s kolegyní z Clouds of Sils Maria a brzy také již z The Big Shoe Juliette Binoche... je pravděpodobně pro Interview Magazine, ale to se nedá úplně s jistotou určit. Na tenhle shoot se nehorázně těším, věřím, že bude absolutně úchvatný, tak si užijte fotky:)
No... právě jsem na to přišla. Zrovna teď jsem na to přišla :D Vyhrabala jí holčina na Twitteru, která píše o Kristen prakticky nonstop... a dala tam odkaz na můj blog. Wow. Tak za to jí musím poděkovat :D Pár lidí to rebloglo a je to :D Fakt vtipný. Hrozně děkuju @KstewAngel, protože tohle je vážně paráda a je to fakt skvělý.
* * * * * * * * * *
There is definitely something wrong with toplist... or with blog. Many spammers came here today. Well, many people, and most of them went to this< site. Over 300 people, hello?! It's not normal. But I actually... I actually see some kind of connection in it, because the man on that photo, which is in that article is Kristen's hair stylist, who cut her hair off few days ago in Paris... but I have no idea how did anyone find it there, so many people did actually... but there is no name written there, just that it's her stylist... Anyway, it doesn't matter, I am so glad for such a huuuuuge number of visitor, it just seem to be surreal a little bit. Well, I have for you today one article. It's actually tomorrow now, but for me the next day comes after at least one our of sleep. I have for you photos from Paris. Kristen was there doing this new photoshoot probably for Interview Magazine with her co-star from Clouds of Sils Maria and future co-star from The Big Shoe - Juliette Binoche. And I can't wait for this photos, I really can't, I am soooo excited about this!! They are not very big, but they are still great and I love them. Enjoy :)
All right, I just found out... because of one girl on Twitter. She found that picture somewhere and put that link on her twitter account... and people saw that and came here, oh my God! That's actually pretty cool, isn't it? Thank you @KstewAngel for it, I don't know if you were the one who found it and put it there, but you are the one I found out about, so thank you for that.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Ta druhá fotka Kristen je úchvatná! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Už se na nový photoshoot (nebo nové photshooty ;)) moc těším. Úplně jsem se zamilovala do té prostřední fotky, tam Kristen vypadá úžasně ♥
    A k té návštěvnosti ti opět moc gratuluju. Mám z toho radost :) Je super, že jsi takto propagována v zahraničí. Však ty si to zasloužíš, když všechny ty články píšeš i v angličtině!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka Kristen je úžasná..:)
    A ty si užívej tolik pozornosti..

    OdpovědětVymazat
  4. zamilovala jsem se do te druhe fotky ♥ krasa

    OdpovědětVymazat