pondělí 21. července 2014

Still Alice: First possible release day.

Tuhle animaci teď budu používat poměrně dost jsem se rozhodla :D Jsem si tím jistá :D No, dneska jen rychle. Jsem zpátky z chaty, no zítra večer znovu odjíždím, takže zbytek dneška i zítřek strávím tím, že připravím alespoň pár článků, alespoň doufám. No, včera jsem byla na Monty Python Live v kině a bylo to fakt naprosto úchvatný. Jestli budete mít šancí jít na tu reprízu, tak rozhodně jděte... teda, pokud aspoň trochu znáte Monty Pythony. No a dneska jsem byla s nejlepší kamarádkou na obědě a v kině na filmu Zejtra napořád, což je českej film, kterej byl takovej dost... zvláštní, ale hrál tam hlavní roli Pavel Batěk, sem tam se člověk zasmál a byla jsem tam s nej kámoškou, takže to bylo super :) No, a teď k věci, o které jsem chtěla psát... jde o film Still Alice. No... tak nějak bylo oznámeno, že je možné, že by mohl jít tenhle film do kin už tenhle podzim, no na internetové stránce FilmInk.com.au se objevila informace o premiéře v Australských kinech, a mělo by to být až 29. ledna 2015. Není jisté, jestli je vůbec tohle datum jisté, ale vypadá to jako poměrně věrohodná informace, ale těžko říct. Každopádně u nás bychom se filmu mohli dočkat ještě v roce 2014, protože Austrálie neudává směr, kterým se distribuce bude odebírat :D Třeba film The Imitation Game s Benem Cumberbatchem má být v Austrálii také až v lednu 2015, ale v Británii už v listopadu a u nás snad taky, buď v listopadu nebo v prosinci... takžee.... no.. uvidíme :D
* * * * * * * * * *
I will use this animation pretty often :D I am sure about it :D Anyway. I have for you just short news. I am back from cottage but I am leaving tomorrow evening again, so I am going to prepare some articles for those 5 days when I will be gone. I was on Monty Python Live yesterday in cinema and at one Czech movie today and Monty Python's were absolutely incredible! It's so sad it was their last show. That movie today way kind of weird, but Pavel Batěk played the leading role and I was there with my best friend, so... it was great :) But now... those news, right... It's about Still Alice. As I wrote few... months ago, it's possible that the American release date will be this Autumn, but first official release date known for this movie was published at FilmInk.com.au and it say, that this movie is coming to cinemas in Australia on Thursday, January 29, 2015. They also have their release date for The Imitation Game with Ben Cumberbatch set on January 2015, but in UK and possibly in the Czech Republic it's going to be in November, so I hope that it's going to be the same with Still Alice. I can't wait for that movie, I really can't! Well, this date... it doesn't have to be true or it doesn't have to be final, so we will see...


1 komentář:

  1. Ty jsi prostě ta nejmilejší blogerka, jakou znám!! ♥ Hrozně moc ti děkuju, za ten komentář! Taky jsi mi chyběla:) I když já jsem sem k tobě vlastně chodila stejně často jako vždycky, jen jsem prostě nějak neměla sílu psát komentáře. Fakt ti moc děkuju za přivítání!

    OdpovědětVymazat