pátek 1. srpna 2014

Exciting news about Camp X-Ray!


Jak možná víte, před pár dny vznila Facebooková skupina, která byla založena... nějakými lidmi s poměrně dobrejma konexema. Ne, dělám si srandu. Samozřejmě byla založená distributorskou společností IFC Films, která se stará o distribusi filmu Camp X-Ray... a vy se do té skupiny můžete nechat přidat. A co z toho budete mít? No... oficiálně byste z toho měli mít to, že získáte novinky dřív, než lidi, kteří v té skupině nejsou. Já v ní samozřejmě jsem... a začínám mít dojem, že to bylo to nejhorší, co jsem mohla udělat, protože moje zeď je totálně zaspamovaná příspěvkama šílených fanoušků, kteří tam neustále píšou, jak hrozně moc chtějí trailer. Ne, dělám si znova jen srandu :D částečně. Vlastně jsem dost uvažovala o tom, že si vypnu možnost, aby se mi to zveřejňovalo na hlavní stránce a jen se tam budu chodit koukat :D Ale jsem ráda, že jsem to neudělala, páč jinak by na mě nevyskočila ta novinka, o kterou tu běží :D Trailer na Camp X-Ray by měl podle nejnovější zprávy vyjít už PŘÍŠTÍ TÝDEN. Doslova (ňah ňah, tak aby to dávalo smysl po česky...) potom zpráva říká: "Ahoj fanoušci Camp X-Ray! Trailer bude zveřejněn příští týden a vy budete těmi prními, kteří ho uvidí, před zbytkem světa. Ale budeme potřebovat vaši pomoc při rozšíření po světě!" Což znamená sdílet, sdílet, sdílet. Suuure. No... ten trailer během pár vteřin unikne na youtube, ale když budete v té skupině, tak ho prostě uvidíte jako první! Já teda ne :D Protože já budu s největší pravděpodobností někde v tahu/na tahu. To záleží na tom, co znamená příští týden :D Každopádně mě to dost nasralo :D Ale přežiju to, přežila jsem jejich pětitýdenní brzy, přežiju i další týden navíc :D Každopádně jsem z toho nadšená, protože je to konečně konkrétní údaj, kurňa drát už :D
* * * * * * * * *
As you maybe know, there is a Facebook group, which was founded by... someone who has pretty good connections. No, I am kidding. It was founded by IFC Films, the distributor of Camp X-Ray movie and you can join this group... and the point should be, that you, as a part of that group, will be receiving news about this movie sooner than the other people who are not there. So.. I am there, obviously, of course I am. And it was a BAD BAD idea, my wall is spammed by all those messages by crazy people who want the trailer so much that they need to write about that every single minute... :D Nooo, I am just kidding. But I was actually considering to bann the publishing on the dashboard or a wall or how it's called on Facebook and just watch it on my own few times a week. But now I am glad I didn't because here we are. With the official statement which was published there. Trailer for Camp X-Ray movie will be publishe next week in this group. And it will deffinitelly leak few seconds after publishing to youtube.com, but we, as members of this group, will know about that first :D Actually, I won't... because next week means I am going to be gone. Which is brilliant and quite predictable. It makes me incredibly mad... but I will survive that. I survived those 5 weeks since they told us that news will be... "SOON", I will survive one more week. But it will be hard :D Who is excited? I definitely am.

3 komentáře:

  1. Já budu trpělivá, apočkám si na něj jako zbytek světa, ale snad to teda bude příští týden, jsem na to dost zvědavá!
    Já jsem s tou galerií hroznej cvok, baví mě koukat na ty starší fotky a tak, takže já si vždycky pustím seriál a u toho ukládám, jak to pak hezky odsýpá. Jako už mám většinu fotek uložených v rozepsaných, takže to nějak postupně zveřejňuju, fakt jsem magor

    OdpovědětVymazat
  2. Ve skupině na facebooku nejsem, takže doufám, že se ten trailer skutečně objeví na youtube (nebo jiné doméně). Doufám, že příští týden pro ně znamená ZAČÁTEK příštího týdne, protože na Camp X-Ray jsem vážně moc zvědavá - a jestli mě nechtějí naštvat, tak tam bude dost scén s Kristen

    OdpovědětVymazat