neděle 16. března 2014

Gallery update 27.8: New personal photo by Lindsey Byrne

Co se mi líbí na Britských filmech je to, že mi připadají takové upřímnější... žádné přeplácané překombinované Hollywoodské prvoplánové blockbustery. Ne, že bych neměla ráda Hollywoodské filmy, naopak, některé vážně moc, ale většinou se mi prostě ty britské nebo tak líbí víc. Ten článek asi nikdy nedopíšu, koukám totiž na Pána Prstenů, pro změnu :D no nic, zpět k věci. Ano, dneska jsem byla v kině... a když jsem psala anglickou verzi, tak jsem zrovna přišla domů, teď už je to pár hodin :D Ten film mě vážně docela dostal. Jmenuje se Koleje osudu a hlavní roli tam má Colin Firth/Jeremy Irvine. Hrají totiž jednu osobu, Jeremy hraje Colinovu mladší verzi. Ten příběh je opravdu silný, je založený na skutečných událostech a hrozně se mi líbil, můžu jedině doporučit. Je až k neuvěření, co všechno je člověk schopen udělat druhé lidské bytosti a zároveň, co všechno je člověk druhému člověku schopen odpustit. No rozhodně si na to někdy najděte čas, je to trochu depresivní no... což už podle tématu je jasné, je to o muži, který byl za války v Japonském zajetí, ale rozhodně je to jeden z filmů, které stojí za to. Alespoň mně se líbil. No... teď mám pro vás jednu fotku, která se objevila už před pár dny, ale já jsem se k ní dostala až teď. Udělala ji Kristenina kamarádka a fotografka Lindsey Byrne a pak jí zveřejnila na svém instagramu, což se divím, že jí to Kris dovolila :D Každopádně Kris to tam hrozně sluší, zrovna se chystá na plac Still Alice a můžete znovu vidět to její úchvatné tričko Tomboy a novou New Yorskou čapku :)
* * * * * * *
What I like about British movies is, that they seem to be... more... honest. More honest than so many Hollywood blockbusters. When it's a strong story, it's even better. Yes, I was in cinema today, I just came home and I have to say, that this movie really touched me. It's based on true story and it's called The Railway Man with Colin Firth/Jeremy Irvine in the leading role. Colin Firth is the main character, but his character is actually Jeremy's character, because he plays the young version of the main character. And I have to say, that it's really great movie. Well, I loved it. A lot. It's kind of unbelievable... human beings are unbelievable. We are able to do horrible things to each other... but we are also able to forgive so much horrible things which were done to us. It was a really strong story. I can recommend. Anyway, right now I have for you one new personal photo of Kristen. It was published by Lindsey Byrnes, who is Kristen's friend and also photographer and she also took these photos and put them together. I love it, by the way, totally. I love that T-shirt she has. She was preparing to go to set of Still Alice, you can see that T-shirt in pictures from March 11.

imagebam.com

2 komentáře:

  1. Tá fotka je perfektná, zbožňujem ju, Kristen je tu podarená. A to tričko :3Ten film znie fakt dobre, v kine som už dlho nebola a chcela by som na niečo skočiť, no nejako mi to nevychádza. Keby niečo, tak by som si naň počkala niekde online. Ak sa páčil tebe, nemôže to byť zlý film :)
    Za SS ikonky vďačím úžasnej Annie, tentokrát som na vyrábanie ikoniek zlenivela

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou úžasné, miluju jak vypadá..:)
    A musím pochválit dess, skvělý..skvělý! :)

    OdpovědětVymazat