čtvrtek 20. března 2014

Gallery update 28.0: Backstage magazine

Vždycky mě udivuje, kolik toho na sebe prásknu... a pak to srovnám s tím, jak dlouhá je informace o tom, co pro vás vlastně mám :D :D Jsem hrozně ukecanej člověk. No... včerejšek byl fakt jeden z nejposranějších normálních dní v celý historii lidstva. Normálním dnem myslím den, kterej je fakt totálně normální, nikdo neumřel nebo tak, ale prostě byl totálně debilní a totálně k posrání. Dnešek na druhou stranu... dnešek byl parádní. Začala jsem ho teda tím, že jsem lhala rodičům, že jsem zaspala. Já ve skutečnosti zaspala schválně, protože jsem se po tom včerejšim posranym dnu chtěla aspoň trochu vyspat a nenávidím tu blbou španělštinu. To ale pro mý rodiče není důvod, abych do tý školy nechodila, i když mi leze na nervy úplně všim. Já fakt nevím, co budu dělat, jestli se tenhle rok nedostanu nikam jinam. Asi mi hrábne. Ale prdlačku, dostanu se, jsem přece chytrá holka. Tak, tečka. Budu tomu věřit. Každopádně mám teď trochu výčitky svědomí, že jsem jim lhala, já jim moc často nelžu, jenom občas a většinou o věcech, který jsou výhodný pro ně a ne pro mě. Takže tak, ale zbytek dne byl prostě super a to jsem ani nevěděla, že je dneska mezinárodní den štěstí. Fakt jsem se měla dobře. Dokonce i matika byla fajn. No, pak jsem chtěla jít do menzy na oběd, ale nakonec jsem šla do KFC u nás v nákupnim centru, protože menza byla vyžraná :D Nejdřív jsem šla ale nakupovat :D Zalezla jsem do H&M a vyzkoušela jsem si půlku věcí, které tam měly :D no a odnesla jsem si naprosto dokonalé a úžasné šaty, které zbožňuju :D Pak jsem šla na oběd a pak jsem šla do kavárny a dala si cappuccino a četla jsem si. Pak jsem šla na gyndu :D ale ani to mi nezkazilo náladu :D a furt jsem si četla :D a pak jsem jela na sraz s kámoškou, no měla jsem hrozně času, takže jsem si sedla do parku na trávu, nahodila chill, chytala bronz :D a četla jsem si. Pro změnu :D Čtu Osamělost prvočísel od Paola Giordana, kterou jsem se rozhodla číst jako úkol na italštinu a zároveň se mi to hodí k přijímačkám tenhle rok. No, tak dál, pak přišla kámoška, dala mi věci, který jsem si u ní objednala (tady) a já jí dala peníze :D a pak jsme se chvíli prošly a trochu pokecaly, pak jsme se rozloučily a já nevěděla, kudy jít :D tak jsem nějak šla, až jsem došla na tramvaj :D pak jsem jela domů a potkala jsem jednu kamarádku z gymplu. A když jsem přijela domů, tak jsem ještě šla se psem... a od tý doby jsem doma, což je smutný, že píšu článek až teď, ale nějak jsem se válela a tak se mi nechtělo nic dělat... a taky mě bolela záda, která mě teda bolí furt a hlava, ale nechtěla jsem si kazit náladu :D takže teď mám teda pro vás po pár dnech článek. Je mi líto, že jsem tu ted moc nebyla, ale nějak jsem prostě neměla čas ani náladu... ráno jsem odcházela brzo, vracela se pozdě... a prostě to stálo za hovno tenhle tejden. Zejtra si dám nožky nahoru a v sobotu taky, no v neděli se možná budu muset už učit no, uvidím, jak to dopadne, já se znám :D zas si něco vymyslim a půjdu někam do háje :D teda, zejtra vim, že jdu :D ale stejně bude leháro :D jdu pro změnu do kina :D a teď teda k tomu článku. Mám to uložené už pár dní no, nevadí... jako upřímně... tenhle shoot měl vyjít už před dvěma lety a ne teď, po té, co vyšlo číslo toho magazínu Backstage... a nevyšel... prostě nevyšel :D ne a ne a ne, až teď... :D Ale stálo to za to, jsou naprosto úžasná a dokonalé a mně se hrozně líbí:)
* * * * * *
Yesterday was one of the most fucked up normal days of all days in the world. When I say normal, I mean, that it was normal day of normal life, no one died or something, but it was just so fucked up until morning till the last minute of it. Today, on the other hand, was really great day... which I started by lying to my parents about that I overslept, I did not actually, I just didn't want to go to school for my Spanish class. I feel guilty about that a bit, I usually don't lie, I just didn't know what to say. They know I hate my school, but that doesn't mean I shoudn't go there, I know, but I just couldn't, I didn't have my homeworks done and last week the teacher yelled at me, like I was a little girl. And after yesterday I just wanned to sleep for a bit longer. But the rest of the day was kind of great. I didn't even know that it's an international day of happiness today, but I really was, I was happy today, like really happy, nothing bad, except my maths class, but even that was fine. I left school sooner, I went shopping and had lunch, sitting next two English men, with real English accent, It was so great listening to them :D I bought new amazing, absolutely AMAZING dress, which I love and I can't wait to go in it to school next monday. Then.. I went to have cup of coffee and I was reading in cafe, then I was reading in underground, then I went to park and I was enjoying the hot weather and the sun, sitting there, on the grass and reading my new book by Paolo Giordano. The Solitude of Prime numbers. I decided to read it for my italian class and I also need it for my entrance exams which I have in June, and I love it, it's a great book. Then I had meeting with my friend and she gave me things I ordered in her "shop" (she makes jewelry, check out here<<), we had short walk and we were chating, then I went back home, I was reading in the underground and I almost missed my station :D Then I met one friend from high school and then I went out with my dog, enjoying the sun again. Yeah, it was really really beautiful day. So I almost forgot about yesterday. Well... I am sorry, that I wasn't here, I was really... tired and kind of screwed a bit, just still in school or working and when I went home, I just didn't have mood for writing anything, I was just... I don't know, just so tired of everything. Well, I have for you now something, which showed up few days ago. I don't know how it's possible, but when it was new, I did not publish it, two years ago... well. It had to be that time before I founded this site and I never published it after. Now, after two years, new photos in a high quality were published. They are from Backstage magazine and I love them, totally love them. Kristen looks there absolutely beautiful and it's so great photoshoot.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat