sobota 22. března 2014

Gallery update 28.2: Still Alice - on the set

Ahojte, jak se máte? Já celkem fajn, jen je mi trochu blbě, znáte to, každoměsíční problém.... Nicméně... jsem byla dneska na golfu s rodiči a vůůůůbec mi to nešlo, fakt vůbec :D Ale já jsem teda ani nic jinýho nečekala, ale tak nějak... mám takový dny, kdy se dost vztekám, když mi to nejde no :D ale nakonec jsem se aspoň trochu rozehrála. Jen jsem byla málem zabita golfovým míčkem. Teda takhle, ono by mě to asi nezabilo, ale rozhodně by to hodně bolelo a na špitál by to asi bylo. Míček mi proletěl asi deset čísel kolem hlavy, možná i míň, prostě těsně mě minul. Chlap prostě myslel, že tak daleko neodpálí... jenže odpálil... a místo toho, aby zařval Fore! jen stál a čuměl, kam mu to dopadne. Naštěstí ne do mojí hlavy. Protože to by fakt bolelo. No kretén, ty jo, fakt mě nasral. Sice by mě to možná spíš trefilo, kdyby zařval a já se kryla, ale člověk si tak nějak aspoň automaticky rukama zakryje hlavu, nebo jde k zemi.. ne, on prostě mlčel a ani se mi pak neomluvil. Měla jsem sto chutí ho seřvat jak malýho haranta, tohle je základní věc. Zaprvý, nehrát, když jsou tam lidi a vám se může stát, že to trefíte tak, že to tam doletí. A zadruhý, když už hrajete a vidíte, že to letí někam do prdle, kde jsou lidi a nebo i dopředu, jako tentokrát, moc daleko, že jsou tam ještě lidi, tak ZAŘVAT, aby se ti lidi mohli krýt a aspoň si chránit lebku. Bože, naštval mě, fakt jo :D a hlavně mě hrozně rozhodil teda, se mi na chvíli úplně roztřásla kolena... No nevadí, jsem živá, to je hlavní, nebudu to řešit :D Mám pro vás teď fotky z natáčení Still Alice. Těch 8 prvních je z 18. března, na které jsem trochu zapomněla :D a ta druhá sada 10 fotek v galerii a 4 fotek navíc tady v aktuálce, je ze včerejška, kdy se natáčelo na pláži. Kristen tam bude mít nějakou scénu s Julianne a na těch 4 extra fotkách je i Alec Baldwin. Ty fotky se mi strašně líbí, no je až neuvěřitelné, jak hrozně moc jich je. Kdo by byl hodně zvědavý, tak na víc se může podívat tady, ale svou galerii takovým množstvím paparazzi fotek nezaplním. Dokonce ani přesto, že to tam Kris tak hrozně sluší :D
* * * * * * * *
Hi guys, how are you? I am fine, just sick a bit, you know, every month's problem. Anyway, I was with my parents play golf... it didn't go very well, but I didn't expect anything else, I didn't play for quite a long time. But I was almost killed by one ball, which went right next to my head. Pretty scary, that guy who shot it didn't even jelled anything, I don't understand, it could be really bad, if he would hit me. Anyway, I have for you today some new photos from set. 10 of them are from yesterday's shooting and those 8 are from March 18. I forgot about them, I am sorry, so I am publishing them now. I love especially those from yesterday, where they are shooting outside on the beach some scene with Julianne Moore and I also have for you four photos, which are not in gallery, just in this update, where are Julianne and Alec Baldwin together. I am soooo excited about this movie, so excited, I can't wait to see it.. and read it, I didn't buy it yet, but I am planning to do it, after I will read two books I recently bought. One by Paolo Giordano and one by John Green, I can't wait to read this one. I've already read Faults in our stars and I can't wait for the movie too. Anyway, Kristen looks great on these photos and I love them. If you want to see more than those ten, you can here.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat