pondělí 24. března 2014

14 000 visitors!

Toto je odteď moje nejoblíbenější animace vůbec, takže čekejte, že tu bude prakticky furt :D
Proč se teď ozývám je myslím podle nadpisu docela zřejmé. Dneska návštěvnost blogu překonala 14 000 návštěvníků a každá tisícovka je zkrátka výjimečná. Jsem ráda za každého jednoho člověka, který sem přijde, miluju vás za to, že sem stále chodíte a vracíte se sem a 14 000 je prostě šílené, nikdy jsem nečekala, že to dotáhnu takhle daleko a jsem vám za to strašně moc vděčná :) Protože, řekněme si to narovinu :D, bez vás by to nešlo :D
Mám vás hrozně ráda!
A ještě jednou strašně děkuju, že se tohle uskutečnilo, jsem z toho nadšená :)
>>

8 komentářů:

  1. Velká gratulace, zasloužíš si to :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji =D a animace je vážně skvělá =D

    OdpovědětVymazat
  3. No koukám... viděla jsem první díl, miluju to, ale nemam čas si pusti další :/ A dneska jsem si chtěla pustit druhý, ale njak se mi to online sekalo, tak snad to půjde zítra nebo si to stáhnu. Ale je to hrozně super! Ta animace je boží!! .D Nevíš z jakého je filmu? Je možný že jsem to viděla, jen si teď nejsem jistá
    Moc ti gratuluju! Rozhodně si to zasloužíš a určitěě to bude víc a víc! :) Jsem vážně ráda, že tebe a tvůj blog znám, moc ti to přeju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Angie, moc a moc gratuluju! Miluju tvou novou oblíbenou animaci!

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuľujem, Angie, je to úžasné :) 14 000 je krásne číslo a ty si ho moc zaslúžiš, len tak ďalej :)
    Tú animáciu milujem, a keby ťa náááááhodou omrzela táto verzia, posúvam ti ďalšiu :)
    http://nd06.jxs.cz/960/630/d2df9d44d6_95667335_o2.gif

    OdpovědětVymazat
  6. wow moc ti gratuluju zaslouzis si to

    OdpovědětVymazat