čtvrtek 13. března 2014

Gallery update 27.5: Photos from the set of Still Alice

Ahoj lidi. Umírám. Připadám si, jak kdyby mě přejel parní válec... každý den jsem tenhle týden přišla hodně pozdě domů... a jsem vážně unavená. No, konečně mám fotky z Berlína, takže je upravím (zmenším a tak) a napíšu ten článek, který jsem slibovala. Buď dnes, nebo zítra, to se ještě uvidí. No teď mám pro vás nějaké další fotky z natáčení Still Alice. Natáčení by se mělo velmi brzy přesunout někam jinam... já teda nevím kam a úplně nevím, jestli to vůbec někdo ví, ale prostě se má přesouvat, ale tyhle fotky jsou zatím pořád z New Yorku. Kristen je opět kryta tím svým deštníkem :D ale přeci jen je vidět alespoň trochu. Hlavně to její boží tričko s nápisem Tomboy - což je výraz pro holku, která má ale spíš ráda klučičí věci, nebo jak to definovat. A děsně jí to sekne :) Fotky jsou z 11. března po necelé týdení pauze od natáčení.
* * * * * * * *
Hi guys. I am dying. I feel so beaten, oh my God. I came home really late this week every day... And I am really tired. Well I finally have photos from Berlin, so I am going to write an article about that today or tomorrow. Well, right now I have for you new photos from the set of Still Alice. The shooting should move somewhere else, I don't know yet where, but somewhere. But these photos are still from New York. Kristen looks amazing, I love what her T-shirt, it's so her! Tomboy. That's so great, I love it. Photos are from March 11, after a week long break from shooting.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře: