pátek 14. března 2014

Gallery update 27.7: On the set of Still Alice (March 14, 2014)

Ahoj lidi. Tak teď mám pro vás už ty zmiňované fotky. Natáčení Still Alice se přesunulo ven, konečně, takže máme fotky z opravdového natáčení nějaké scény a nejen z chvil, kdy Kris přichází na plac nebo z něj odchází se svým modrým deštníkem :D Takže jsem z nich naprosto nadšená :) Jsou z dneška a vypadá to na nějaký moment mezi matkou a dcerou, knihu jsem ještě nečetla, tak nemůžu říct, ale je tam Kris s Julianne Moore, představitelkou hlavní role, Alice. Kristen tam vypadá skvěle a tyhle fotky mě donutily se na film těšit ještě mnohem víc, než už jsem se těšila :D A protože se mi ty fotky tolik líbily... tak přestože jsem jich zveřejnila jen 8, kvůli svým zásadám, tak ty zásady malinko ohnu a dám vám odkaz na další. Kdo by jich chtěl vidět víc, tak může tady. Ale do galerie si je nedám, pořád jsou to paparazzi.
Hi guys. Right now I have for you those photos I talked about. Shooting of Still Alice moved outside, so we finally have some photos really from shooting some scenes, not just with Kristen coming to set or going home with her cute umbrella :D These photos are from today, from March 14. It looks like some mother-daughter moment, we can see there Kristen with Julianne Moore, so the main character, Alice. I love these photos, totally love them. Kristen looks great and I can't wait to see more photos from another days of shooting. I published just 8, but I love them so much, so I will be nice and put here a link. So you can see more photos from the set here.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Jsou to moc pěkné fotky! Kristen je tam vážně krásná:))

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten film už se fakt těším :) Líbí se mi, jaký má Kristen na fotkách účes - takovou tu palmu :)

    OdpovědětVymazat