pátek 14. března 2014

Gallery update 27.6: Camp X-Ray behind the scenes + stills photo

Znáte někoho víc než osm let... osm let toho člověka potkáváte na chodbách a třikrát týdně vás učí... a jenom necelý rok poté, co odejdete ze školy... si ten člověk změní jméno. Je to fakt divný. Kdyby se jmenoval nějak divně, tak neřeknu, ale změnil si normální jméno na jiný normální jméno :D :D Prostě je to fakt divný a nevím, jak jinak to vyjádřit, nechápu to a je to hrozný nezvyk. Zrovna jsem se to dozvěděla od kamarádky a jsem z toho docela v šoku :D Jako mně je celkem jedno, že si změnil jméno, to je jeho věc :D ale hrozně mě užírá, že nevím, proč to udělal :D Musím se ho zeptat, jestli ho někdy někde potkám :D No to je jedno, nebudu to řešit :D Pro mě je furt... ten s původnim jménem, budu o něm furt mluvit jak jsem o něm mluvila doteď, jen je to prostě divné :D No nic. Mám pocit, že na tý škole všem hrabe, co jsem odešla :D No nevadí... každopádně teď mám pro vás fotky, který jsem chtěla přidat až po těch, co jsem původně našla, ale mám je uložené už pár dní, tak jsem si říkala, že to přehodím. Jsou to fotky týkající se Camp X-Ray zase jednou. Ta první je z natáčení. Můžete si všimnout, že Kris má na rtu nějakou krev, takže možná natáčeli nějkaou vypjatou scénu... no a ta druhá... to je takový plakát... ale je na něm stillska, tak jsem nevěděla, kam to zařadit :D ale každopádně se mi ta fotka hrozně líbí :D
* * * * * * * *
You know something for more than eight years... eight years you are meeting him three times a week in school lessons... and many times in school... at lunch or just in the corridor... and just a year after you left school, it's not even a year... he changes his name. That's so weird, but one of my professors from high school really did it and that seems just so unreal and crazy, I don't get it. It's his thing, I don't really care, I will always call him by his old name, when I will talk about him, but... it's so weird. And the fact that I don't know why he did it really makes me crazy a little bit. I may ask him :D :D Anyway, I am kind of shocked. So much is happening since I left that school :D Well now I have for you finally after few days these photos. I actually have photos from the set of Still Alice too, but I wanned to published these before that, because I have them saved for too long time. Now I have for you photos from Camp X-Ray, one is kind of a stills photo on a poster.. and one is from the set, which I really love, well there is seen that Kristen has got blood on her lips, so they were probably shooting some serious scene that day.

imagebam.com
imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat