neděle 30. března 2014

Gallery update 29.0: New/Old photos with fans from Nashville

Myslela jsem, že je to blbost, ale funguje to! :D Vážně to funguje... řekla jsem "nic se posledních pár dní neděje" a zveřejnila jsem fotku dne a bum! Objeví se nové fotky :D Budu to asi dělat častěji, není to poprvý, co se mi to stalo :D Každopádně na kstewartfans.livejournal.com jsem narazila na těhle 8 úchvatných fotek s fanoušky a jsem z nich nadšená. Byly pořízené v Nashvillu před pár týdny, kdy tam Kristen pracovala na své režisérské premiéře, kdy co-režírovala hudební video Sage (+ The Saints). Fotky jsou se dvěma malými fanynkami někde v nějakém... vypadá to trochu jak pivovar :D ale netušim, co to je :D každopádně ty fotky jsou naprosto dokonalé a úchvatné a roztomilé, Kristen to tam hrozně sluší a holčiny hádám měly velkou radost, že jí tam potkaly :) No na jedné fotce je ještě ten druhý režisér, David Ethan Shapiro.
I thought it's bullshit, but it works... it really does work! I said "nothing is going on last few days" and I published Photo of the day... and these photos show up. I will do it more often :D It really works, it's not the first time it worked :D Änyway, I have for you now new photos from Nashville where was Kristen shooting her directorial debut, the clips of Sage (+ The Saints). Photos are with two little fans and they are so amazing and so cute, so sweet, god, I love them so so so so so so so so much! In one of these photos is the co-director of the music video - David Ethan Shapiro. Check out all 8 in the gallery, it's worth it.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

8 komentářů:

  1. Vraždila bych za fotku sní :3 Je nádherná a hrozně jí to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou boží! .D <3 Fanoušci se mají
    (Teď koukám na 2x9 Game of thrones a jestli mi umře skřet tak budu brečet :( )

    OdpovědětVymazat
  3. Víš, jak se tomu říká ? Tohle jsou narozdíl od nás děti štěstěny, kdy si někde v pivovaru potkají Kristen!! Dobrý, no !

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle fotky mi udělaly neskutečnou radost! A taky dost závidím, protože potkat Kristen takhle... to musí být něco úžasnýho. Přece jen na různých akcích a premiérách je člověk jen jedním z davu, ale takhle je to o něčem úplně jiném. Chtěla bych to zažít

    OdpovědětVymazat
  5. Jo taky by mi nevadilo ji jen tak potkat. Moc pěkné fotky, moc jí to na nich sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kristen tam má tmavé oči nebo se mi to jenom zdá?

    OdpovědětVymazat
  7. To já kdybych Kris potkala, to by bylo nadšení Fotky jsou krásné a jsem ráda, že se něco objevilo, přivolávej to dál

    OdpovědětVymazat